Hessingen

Alla inlägg under februari 2010

Av Isadora - 5 februari 2010 19:51




Jag & härliga vännen Za för drygt 1 år sen på Soap!





     



 

Redan då var det mycket leo och see-through..

Av Isadora - 4 februari 2010 14:32



  


Känner mig riktigt orolig över min bättre hälft.. Han har visserligen hört av sig men enbart på halva resan men resten av halvan då? Jag hoppas inget hemskt har hänt. Jag har inte hört något på 2 dygn vilket inte är likt honom.. Nej usch. Måste sysselsätta mig med annat för att skingra tankarna!


Kram


 

Update: Äntligen har jag fått kontakt, han lever och ingen är gladare än jag!! Kanske lite väl orolig men efter 3 dygn så kan jag inte annat än undra.. Men nu är ordningen återställd!

Av Isadora - 3 februari 2010 22:09


Förra veckan såg det ut så här hos min vän innan han åkte över till sitt hemland Haiti för att hjälpa på alla tänkabara sätt! Det borde finnas fler som han<3

 

  

Av Isadora - 3 februari 2010 17:17


i dag har det inte hänt så mycket, försökt plugga men mest tagit det lugnt. I morgon är det skola igen som gäller.. Är superglad för jag kommer förhoppningsvis kunna jobba lite denna månad, behövs! Jag skulle bli ännu gladare om jag hörde något från killen.. blir ju lite orolig när jag inte hör något över mer än ett dygn.. hm.. Hoppas ni alla har det bra och inte behöver ge er ut i snöstormen som en annan, måste lämna tillbaka en film!


Tjing!

Av Isadora - 2 februari 2010 17:55


De här bilderna var till en tävliing där man skulle inspireras av GG för att vinna en resa till N.Y


Jag vann inte men jag måste ju bara lägga upp bilderna som jag hittade på datorn, hur kul är det inte!


  


Av Isadora - 2 februari 2010 16:09


  


I dag passade jag på att ta en promenad runt ön när solen strålade som mest, hur skönt som helst, det var ju inte ens kallt! Snart så, snart.. Har även hunnit med en andra måsten som tvätt och nu tänkte jag sätta mig med tentan, jippie!



Kram alla!

Av Isadora - 1 februari 2010 19:39



I dag är det första februari och när denna månad är till sin ände så känns det som man kan förlika sig med kylan för då är det inte långt kvar på eländet! Januari och februari måste nog vara de mest meningslösa månaderna på året, om man inte fyller år eller har något annat att fira! För inför julen så är det ju ett enda stort mysintro men efter vill man bara att det ska vara över..

 

 

Var med här intill och svara på vilken månad du skulle kunna vara utan?

 

 



   


Av Isadora - 1 februari 2010 19:26


I dag har jag verkligen ägnat all mina vakna tid till studierna.. Allt för att inte tänka på det oundvikliga, att min älskling lämnat landet för att inte återvända förän om 3 veckor. En hel eveighet om du frågar mig, visst vi kanske inte ses så ofta som det är nu helle men vi pratar på telefon minst 5 ggr/dag men nu kommer det nog bli snarare 1 ggn/vecka.. Inte okej men vad gör man? Gäller att inte hålla fågeln för hårt för då dör den men inte släppa den helt fri heller om du vill att den återvänder..

 

Jag har i alla fall hunnit med en massa på min hemtenta, gäller att ligga ett steg före, som vanligt. Men jag känner att om jag är väl förberedd nu så slipper jag stressa i sista stund!



  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards