Hessingen

Alla inlägg under februari 2010

Av Isadora - 19 februari 2010 16:59


De här fina smyckena från Snö of Sweden fick jag i pre-födelsedagspresent tidigare i veckan och ingen är gladare än jag! De var enbart framtagna för alla hjärtans dag och kommer inte in igen så jag kände att det var nu eller aldrig, tack fina mamma! <3

 

  


Av Isadora - 18 februari 2010 12:06


Det har varit mycket de senaste dagarna, jag har jobbat och bara stupat i sängen när jag kommit hem praktiskt taget! I dag är jag ledig för jag ska till doktorn men först mat och sen åker jag i väg! Fick finfina pre-födelsedagspresenter i förrgår som jag måste visa, finaste!!

 

Kram på er!

Av Isadora - 14 februari 2010 14:07


Gillar örhängena som jag kom hem med för några veckor sen och jag gillar verkligen att vara mörkhårig no matter what people say!


  


Av Isadora - 14 februari 2010 13:40


Alla hjärtans dag eller inte, för mig är det en vanlig söndag? Det bästa med i dag är att jag skickat in min senaste tenta och planen på nästkommande projekt! För i veckan jobbar jag och då vill jag inte stressas för att jag inte hunnit det jag ska.. Nu kan jag andas ut för en stund!


Killen befinner sig fortfarande i Thailand och kommer hem om 1 vecka i dag, kanske därför jag är anti denna dag? Nej, har nog alltid varit som gammal florist känner man ju på kommersen av det.. Jag vill fira kärleken i mitt liv varje dag, tar inget för givet, älskar alla mina nära och kära!


  


Av Isadora - 12 februari 2010 22:13



Härliga sensommar! Jag längtar dock först och främst till våren, kom nu!




  


Av Isadora - 12 februari 2010 22:09


Jag har jobbat en massa både i går och i dag och är helt slut! Skönt med helg.. Undrar vad som händer i morgon? Vill hitta på något kul men ingen verkar vara villig.. Blir förhoppningsvis lite plugg och motion på dagen. Nej nu ska jag återgå till att surfa lite innan filmen börjar!


Kram

Av Isadora - 10 februari 2010 19:56


Det blev en riktigt lång dag i skolan i dag men det var riktigt intressant och vi hade en kvinna från Rädda barnen som föreläste på eftermiddagen. Nu känner jag mig om möjligt ännu mer taggad till att börja med mitt fältarbete, hoppas jag kan få till något bra! Sen i dag hade vi främmande och världens sötaste bebis var på besök, 8-månders någonting, så söt! Apropå barn, i morgon och på fredag är det jobb som gäller, var länge sen jag var där! Dock kommer jag befinna mig på en filial så kommer inte vara i direkt anslutning till den arbetsplats som jag brukar befinna mig på men variation är alltid trevlig! Nu blir det en lugn kväll..


Kramar!

Av Isadora - 10 februari 2010 19:34


Härligt att saker och ting kommer tillbaka, här är jag i China town -05 iklädd min militärinspirerade jacka som jag införskaffat innan jag åkte över Atlanten. Den blev välanvänd den sommaren men även efter..



  


Kommer nog använda den som jag gjorde borta i Santa Barbara när det var lite småkallt på kvällarna, nämligen med min pälskrage!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards