Hessingen

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Isadora - 9 februari 2010 16:43



Vill bara bli färdig med första tentan så jag kan fortsätta med nästa uppgift, ett fältarbete som vi ska jobba på under mars. Det ska verkligen bli intressant att göra det! Så nu försöker jag lägga på ett kol på det förstnämnda.. Men tog just en paus och bakade goda scones för att få i gång mig själv. Vilket även uppskattades av resten av familjen, super! Verkligen all kärlek! Så skönt att få prata av sig och tanka energi av nära och kära när man är så inne i en intensiv period när man enbart sitter och skriver timme in och timme ut.. Håll ut!!

 

Kram

Av Isadora - 9 februari 2010 13:26




Trots att jag är student och inte har så mycket att röra mig med så tycker jag ändå att man ska satsa på bra kvalitet som äkta skinn. Denna fina väska i skinn från Topshop är riktigt bra då man även får båda händerna fria till annat!


  






Källa: www.topshop.com



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards