Hessingen

Alla inlägg under maj 2009

Av Isadora - 11 maj 2009 22:01


Det händer för mycket i mitt liv för att jag ska kunna finna ro att sitta stilla en längre tid framför datorn. Mycket som ska läsas in inför tentan, så mycket så det känns som jag skulle behöva klona mig!

Ska nog försöka få det att gå ihop i alla fall.. Sen är det fest för killen på lördag! Nej nu är det sängen för mig, orkar knapp hålla ögonen öppna..


Tjing!



Av Isadora - 10 maj 2009 22:02


Varit en lugn även i dag, lite läsande sen var jag med familjen en sväng till Nacka Forum, bra shoppingcentrum! Fick lite gjort i alla fall..

Sen har jag bara städat upp här hemma, hatar när det är skitigt och jag inte kan fokusera på plugget!


I morgon är det ny vecka och nya tag, redovisning i mitt fall men det ska nog bra!

Hoppas alla haft en fin helg!



Av Isadora - 9 maj 2009 22:59


En dag med plugg, mycket vila och god mat har det blivit i dag. Jag passade på att gå en lugn promenad efter middagen för att få i gång benet igen.



 

Av Isadora - 8 maj 2009 18:16


Helt slut i kroppen efter i går! Var en sväng till skolan på föreläsning på förmiddagen, läste lite till tentan om två veckor. Två veckor!! Jag som trodde jag hade gott om tid.. hm.. Men i dag blir det i alla fall lugnt, måste vila för att orka läsa! Så smart. hehe


Ha en bra fredagkväll alles!



Av Isadora - 7 maj 2009 18:42




 

Ur Divided Exclusive;



 






 

Bild lånad av; http://caroline.feber.se/




 


Av Isadora - 7 maj 2009 18:27




 Källa: www.monkigirl.se



 Det blev ett köp av den här klänningen, riktigt fin!







Av Isadora - 7 maj 2009 18:24


Idag hade jag föreläsning somj ag tyvärr missade då jag äntligen fått en tid hos en framstående läkare i privat regi. Jag har nämligen sprutat in "skum" i mina blodådror då blodpropp ligger i släkten kändes det viktigt för mig att förebygga redan nu när jag är ung. Själva behandlingen var problemfri men nu så här i efterhand känns det lite ändå trots allt.. Haltade fint fram på stan men fick lite ärenden gjorda iaf. Nu måste jag läsa inför morgondagens föreläsning!



Av Isadora - 6 maj 2009 13:54


Sov inte så bra i natt, tur att jag inte hade någon skola idag så jag kunde sova ut. Måste dock läsa en massa men ska försöka att inte stressa upp mig.. Ska ut på en promenad nu för i morgon ska jag göra ett mindre ingrepp i mina ben och får inte hänge mig åt intensiv träning på en vecka, bu-hu...


Later!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards