Hessingen

Alla inlägg under maj 2009

Av Isadora - 19 maj 2009 21:28



 

 Plantera Mera!

Dessa fina plantor har jag odlat själv och ska nu se med spänning när krassen växer sig tätare och förhoppningsvis blommar i massa fina färger senare i sommar!




 

Av Isadora - 19 maj 2009 15:21




 

Favoriter i repris..




 






Fina jackan som jag fått i present är på dagen till ära!



 

Av Isadora - 19 maj 2009 15:09


Det blev ingen sol i dag trots allt men det är ändå min dag i dag vilket känns oerhört bra! Borde plugga men tar mig nog en välförtjänad paus för tillfället. Nu är det bara tenta (på måndag) och praktik samt grupprapport på våra observationer under praktiken kvar. Sen är det sommar! Som jag längtar!


Varit i skolan och haft redovisning i dag, sen blev det fika med tårta med allra käraste syster. Sen kommer hela familjen på middag, helt okej dag ändå!


Kram!





Av Isadora - 18 maj 2009 15:31


I dag är det mestadels pluggande som jag ägnar mig åt, i morgon är det redovisningseminarium som följs av pluggdagar inför tentan nästa måndag! Kanske kan klämma in lite jobb där emellan? Jag ska också passa på att njuta av solen på min egna dag, hoppas verkligen prognosen stämmer! Förr när jag var liten var det alltid varmt och strålande sol på mina födelsedagar men nu på senare år har det envisats med att regna, ingen bra vana.. Ska möta upp barndomsvännen i morgon som hälsade på mig på sjukhuset när jag var en dag gammal, hon och jag ska äta tårta och snacka skit, precis som det ska vara! Sen är det middag hemma med familjen. Ska även unna mig något fint som sig bör!


Kram



Av Isadora - 17 maj 2009 17:45






 Det var verkligen en lyckad kväll i går med allt var det innebär, fint väder, vänner, mat, sång, dikterande åt födelsedagsbarnens vägnar och mycket mer! Vi kunde inte ha önskat oss något bättre faktiskt och det känns alltid kul. I dag är man inte lika kaxig men det hör på något sätt till. Sånt är livet och i morgon är det redan en ny dag!




 

Av Isadora - 16 maj 2009 14:39


I kväll smäller det! Först middag och sedan efterinsläpp, ser fram emot en trevlig kväll med älsklingen och våra vänner. Har nog inte så mycket att delge herrskapet för nu måste jag nog börja göra i ordning mig för aftonen..


Trevlig lördag!



Av Isadora - 15 maj 2009 21:14


Hemkommen från en lång dag ute på vift. Var i skolan för redovisning och förberedelser för nästa redovisning, gäller att vara effektiv! Så nu ska jag väl kunna slappna av i morgon? Sen fick jag träffa min underbara barndomsvän som räddade mig från en jobbig situation, tack!

Nu blir det film och lugnt framför tv:n som en sann fredag..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards