Hessingen

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Isadora - 27 mars 2009 16:53



Efter 1 ½ år av jakt efter den perfekta väskan hittade jag denna men till min besvikelse var jag tvungen att reklamera den förra veckan, alla exemplar åkte tydligen tillbaka.


Så när jag stötte på denna som dock inte var lika rymlig men snarlik i modellen och med lång axelrem så slog jag till!

Av Isadora - 27 mars 2009 11:52


Verkligheten kom ikapp mig igår och jag kände verkligen att jag behövde en time out annars skulle allt omkring mig rasa! Jag har skjutit det faktum att jag måste skriva en uppsats samtidigt som jag är ute på praktik, åt sidan. När jag kommer hem om dagarna är jag helt slut och orkar knappt äta så trött är jag, så jag går och lägger mig och så börjar dagarna om igen. Den stress och ångest jag kände igår är obeskrivlig, jag kunde inte skapa förståeliga meningar så andra människor förstod vad jag ville säga och det skrämde mig. Mig kropp sa ifrån, jag behövde vila och sakta men säkert plocka upp mig själv.

Därför bestämde jag mig för att vara hemma och vila upp mig idag, så det blev en lite tidigare helg för mig. Have to get back on track och få koll på saker. Vill aldrig känna så som jag kände igår, aldrig mer!



Hoppas er fredag är bättre än min trots att solen lyser med sin frånvaro.





 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards