Hessingen

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Isadora - 7 mars 2009 15:38



 När jag klickade in mig på Gina Tricot så fann jag denna prickiga klänning och som jag har letat i flera år efter den perfekta! Jag är även intresserad av en i marinblått, såklart!


Hoppas den är lika fin i verkligheten, tål att spanas in!







Källa: ginatricot.com




Av Isadora - 7 mars 2009 14:57


Ikväll är det middag och party som gäller, på tok för länge sen sist känns det som! Man behöver få vara människa och koppla bort alla jobbiga måsten, som att vara vuxen?


Det blir först till bästa barndomsvännen och sen älskade Soap? Nu går denna på repeat, lovely!




 






 


Av Isadora - 7 mars 2009 00:11


Efter jobb hela dagen och en sväng till Kungen så får jag nog när jag väl kommer hem och inser hur jag skjutit upp städning av badrum, alldeles för länge.  Är helt slut nu! Men inte konstigt om man börjar med något sånt mitt i natten.. Många skulle kalla mig tokig men jag har verkligen haft tid eller ork tidigare och man är väl expert på att skjuta upp saker man hatar?

Nu ska jag unna mig lite lugn och ro innan sängen, surfa runt och kolla strunt!


Natti natt..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards