Hessingen

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Isadora - 8 februari 2009 12:20





 



 





 Jag är med i Englas tävling om en weekendresa till valfri stad då det varit ett mål att komma iväg till NYC sen långt tillbaka! Både jag och min käraste har haft förhoppningar att få uppleva denna stad med allt vad det innebär. Pulsen, sevärdigheter, amerikas olika nationaliteter som får en att känna att allt är möjligt! Sen att staden erbjuder härlig shopping är bara en stor bonus enligt mig. När man nu står inför denna möjlighet att få denna resa finanserad av Airtours känns det som en ypperlig chans!


Att få komma iväg på vår första resa känns som en viktig ingrediens i vårt förhållande för att samla ny energi tillsammans då vi bara hinner ses en gång i veckan som det ser ut nu. Nu håller jag tummar och tår!






Lyx
Av Isadora - 8 februari 2009 11:22





 








 


Källa: Skopunkten




 


Av Isadora - 8 februari 2009 11:14


 Idag är det inge vidare, halsen är så tjock så kan knappt svälja och huvudet känns stort som en megaklubba.. Usch, usch.

Jag som hade planer på att röja upp här hemma och tvätta men blir nog sängen igen. Hoppas ni får en bättre söndag än jag!


Kram



 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards