Hessingen

Alla inlägg under januari 2009

Av Isadora - 31 januari 2009 15:32





 


Idag blir det en lugn kväll, bara träffa killen och umgås. Äta god sushi som var så länge sen sist. Imorgon är det redan söndag och på måndag ska jag ut på praktik i drygt 2 veckor så måste planera mina lektioner jag ska ha.


Hoppas ni har en skön helg!





 


Av Isadora - 31 januari 2009 15:08





 



 Längtar efter värme!




 












 





Källa: shorts ellos, resterande h&m




 




Av Isadora - 30 januari 2009 15:57



Så typiskt mig att köpa på mig skor jag inte kan gå i, jag vill ju så gärna men det är hopplöst.

Kommer. bryta. fötterna. av. mig.




 


De här ligger ute på Tradera nu!






 

Av Isadora - 29 januari 2009 17:11



 

Tyvärr inga videos utan photo slides men det är låtarna som jag vill framhäva!





 


Av Isadora - 29 januari 2009 16:57


Dagen började inte så bra, så fort jag var vid medvetande så visste jag att jag hade försovit mig i morse och flög upp med ett ryck! Jag hade vaknat när jag egentligen skulle ha gått ut genom dörren. Kom trots allt inte så sent till skolan vilket var en lättnad. Precis när vi skulle avsluta förmiddagspasset tog läraren illa vid sig av min kommentar och jag fick en tillsägning framför alla kursare som fick mig att känna mig som ett barn igen. Nu är det dock löst mig känner mig fortfarande omskakad, jag förstod aldrig att hon på något sätt kändes sig attackera av mig och vände helt? Ja, ibland kan man inte läsa människor.


Nu ska jag bara ta det lugnt, rå om mig själv och tända massa ljus.. Imorgon måste jag bara upp tidigt, ska jobba!





Av Isadora - 28 januari 2009 22:07


Är så trött. Smärtan i handleden jag hade i natt går inte att beskriva i ord! Låg vaken och skrek, ömsomt gnällde och grät. Tog sovmorgon, kunde bara inte förmå mig att gå på den tidiga föreläsningen. Imorgon är det heldag igen så nu är det snart sängen!


God Natt



Av Isadora - 27 januari 2009 21:23




 


Förra helgen hade jag det här men la aldrig upp någon bild;




 






 



Av Isadora - 27 januari 2009 17:37




 



Kolla in Vagabond Spring 09. Med härliga små klipp visar modellerna upp skor i city!





 



Ett par heta skodon!









 










Källa: Vagabond Online




 


 



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards