Hessingen

Alla inlägg under januari 2009

Av Isadora - 23 januari 2009 10:34


Ingen skola och inget jobbande idag, en lugn och skön dag bara för mig själv. Dock måste jag uträtta en del ärenden men det är bara för mitt egen välbefinnande så då känns det helt okej. Känns skönt med en stressfri dag, eller lite stressad är man väl alltid?

Ikväll ska jag på middag hos en barndsomkompis som jag fortfarande är väldigt tajt med. Bara tjejer, lite bubbel och tjejsnack och lite dans på det låter som en utmärkt fredag i mina öron!






 


*Tjing*



Av Isadora - 23 januari 2009 00:05







 


PonyTail









 


Av Isadora - 22 januari 2009 22:26





 

Grattis På Födelsedagen Pappa!



 






 

Tyvärr hade jag slängt din present av misstag (presentkort) men tror du blev rätt glad av goda semlan!





 


Av Isadora - 22 januari 2009 22:20







 


Snyggt från Ellos Online



 









 


Källa: ellos.se




 



Av Isadora - 21 januari 2009 17:33


Idag har det varit jobb, jobb, jobb och nu är jag trött, trött, trött.... Har hämtat ut ett stort paket från h&m, nu kommer alla vårkläder!! iiiee! Ska blir riktigt spännande och nu längtar jag bara ännu mer till varmare väder om det nu är möjligt?



Av Isadora - 20 januari 2009 20:12




 


Efter en grå och kall dag vill jag värma mig med denna bild från sommaren;





 







 


Av Isadora - 20 januari 2009 19:31


Idag har jag bara suttit framför datorn, fått mycket gjort i skolväg men har tyvärr inte blivit lika mycket bloggande. Var ute en sväng med mamma i snöslasket men svårt att få upp farten då man är rädd att trilla omkull, var iaf skönt att få röra på sig lite! Sen toppa det med god asiatisk mat.

Nu ska jag göra mig i ordning för imorgon är det jobb, jag är hur glad som helst för varje dag som jag får jobba så närmar jag mig mitt mål - - - - > NYC!!! <3




Av Isadora - 20 januari 2009 12:27






Idag är det plugg på schemat hela långa dagen.. Men lika bra att bli färdig för som sagt, kursen sträcker sig bara över denna vecka!

I morgon ska jag försöka jobba lite, det gäller verkligen att ordna för sig så allt går i lås med både plugg och jobb.





 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards