Hessingen

Alla inlägg under december 2008

Av Isadora - 6 december 2008 13:12


Nu är jag rejält utvilad, har nog sovit i 12 timmar! Kanske lite väl men har ju varit lite krasslig och ändå varit i skolan, pluggat and so on..

Måste få lite gjort idag känner jag. Sen får vi se hur allt blir.

Saknar min bejbi.. Var länge sen vi sågs nu. Men han har fullt upp med sitt projekt (mycket därav att vi inte kunde åka till NYC nu i höst). Men snart kanske vi får till det med en lucka, mycket nu!


Skönt med helg iaf, inte ett understatement! 




Av Isadora - 6 december 2008 12:49





 

De här snyggingarna måste jag få tag på till våren, har ju ett par röda snarlika. Och de gillar jag hääär mycket!




 









 


Källa: lånad livingroom




 

Av Isadora - 5 december 2008 23:27







 







 


Av Isadora - 5 december 2008 16:57



En lång morgon med frukost i soffan framför morgontv med mamma som tagit ledig idag. Sen till skolan för att röra runt i skallen desto mer, hoppas jag förstår något av det jag ska göra i helgen? Det som kallas plugg..

Nu ska jag och mamma baka lussebullar, inga sådana där S. Nej, det har jag aldrig gillat! Torra och tråkiga.. Socker och kladd ska det vara!

Sen blir det en lugn helg, precis vad jag behöver för att få rätsida på allt som ska göras!


Kram


Av Isadora - 4 december 2008 12:36




 


Lyssnar på julmusik och har mina fina stake tänd..





 







 




Av Isadora - 4 december 2008 12:27




H&Ms Top 5



 













 











 Lite väl kort kanske, slutar precis under rumpan! Men så kan det va när man har lång överkropp.. Tar jag en större storlek så blir den för stor upptill.








 








Källa: hm.com/se & privat




 







Av Isadora - 4 december 2008 11:28


Idag skulle jag både ha en skolsak och jobba men blev inget utav det. Känner mig rätt sliten, börjar bli sjuk, har inte alls hunnit med det jag bör och känner en ständig oro inför detta. Vill verkligen inte få magsår.. Vem vill ha det? Känner att jag inte har kontroll över situationen, då måste man bromsa ner. För jag måste ju ändå sätta mig själv i första rum? För det kommer ju ingen annan att göra.


Nu måste jag lägga på ett kol, läsa som bara den. Men också vila..




Av Isadora - 3 december 2008 19:29



 

 Dessa är på också!






 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards