Hessingen

Alla inlägg under december 2008

Av Isadora - 9 december 2008 13:36


Precis hemkommen från skolan, haft föreläsning och ska nu äta lite lunch innan jag sätter igång med allt pluggande. Inte många dagar kvar nu! Får nog mer jullov än vad jag först räknat med. Dels för jag inte kommer jobba lika mycket som jag först trodde. Sen ligger jag rätt bra till när det kommer till planeringen av allt plugg, måste ju få vila ut mig lite också!


Sen senare i eftermiddag ska jag till min hudteraupeft, skönt att få det överstökat all ledighet. Svårt att få tid annars..



Av Isadora - 8 december 2008 15:22




 





Kolla in ljudspel med bilder här, den sista bilden talar sitt tydliga språk. Ser någon av flickorna på sista bilden lycklig ut?





 







Källa: aftonbladet.se






 




Det här är ju bara för tragiskt, hur kan man göra så mot sina barn? Jag älskar verkligen USA men är nog ganska glad för min uppväxt här i Sverige trots allt..



 








Av Isadora - 8 december 2008 15:04




 


Eller snarare älskling..








 







 












 



Källa: stadium.se





 


Av Isadora - 8 december 2008 11:47


Idag är jag hemma och tar det lugnt, då hinner jag också göra sånt som man annars inte hinner som tvätta. Hela fem skoldagar kvar men desto mer kvar att göra. Hoppas vi hinner.. Denna vecka startar lugnt men det är helt okej, måste vara fit for fight!



Av Isadora - 8 december 2008 11:36




 


Klickade hem den här fina koftan. Hade siktat in mig på en marinblå men vad gör man. Tänkte ha den som jacka, blir nog fin på sommaren!



Källa: ellos.se





 

Av Isadora - 7 december 2008 12:10



Bästa jullåten genom tiderna, tröttnar aldrig! Jag och yngsta storebror älskade denna redan som barn.. Det är minnen det.




Av Isadora - 7 december 2008 12:01


Idag är det läsa som gäller, ca 60 sidor härliga sådana av kurslitteratur. Men det ska nog gå vägen. Andra advent idag också, lyssnar på julmusik och tänder andra ljuset idag! Dagarna rullar verkligen på och blir till veckor riktigt snabbt.. Knappt så man hänger med.

As we speak så har karln min visning på sin lägenhet, hör och häpna! Det är det som gjort att vi inte kunde åka till NYC i dagarna. Då han också köpt en större lägenhet redan! I dessa dagar kanske inte det var det smartaste draget men verkar ha gått vägen trots allt.. Nu håller jag tummarna att de kommer många intressenter på visningen!



Back to reading..

Tjipp!




Av Isadora - 6 december 2008 22:35





Källa: aftonbladet.se




 


Säga vad man vill men den bästa åkaren var trots allt Jesper i alla kategorier. Sen är det ju folket som röstar, människor som inte är så medvetna om vad som gäller inom konståkning. Men det är ju ett underhållningsprogram mer än konståkning så klart att Markus var den givande vinnaren. Inte enligt mig men folket.

Jag har aldrig gillat åkare som stressat igenom program och måste åka ikapp för att hinna göra kommande moment. Det måste vara ett fint flöde.. Och det hade Jesper från dag ett, det kan ingen ta ifrån honom. För att nämna en sak varför jag valde Jesper framför Markus! För att citera juryn "Jesper är ingen amatöråkare längre". Sant som det är sagt!


Produktionen ska få sig en känga! Det var riktigt dåligt filmat i olika vinklar när åkarna var i positioner som kräver vissa specifika vinklar så det får de verkligen bättra på om det blir en säsong till! Sen var det kanske lite väl mycket rök i sista åket, såg ju knappt vilka steg åkarna gjorde!








Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards