Hessingen

Alla inlägg under december 2008

Av Isadora - 15 december 2008 19:06





 






 




Av Isadora - 15 december 2008 18:43


Så fort jag kom innanför dörren så satt jag mig framför datorn för att fortsätta skriva på mitt arbete, ett utav dem iaf. Vi hade resonpsgrupper idag där man får feedback på det man skrivt, väldigt givande då man inser vad man måste förbättra innan inlämningen efter jul. Kan tänkas långt dit men har ju lite mer saker än alla andra som går samma kurs. Jag har ju nämligen rest från förra terminen, inte mindre än 10hp. Och det känns verkligen att det blir dubbel nu de sista veckorna.

Nu ska jag ta en paus, måste äta middag!



Av Isadora - 14 december 2008 15:42


Gårdagen blev riktigt trevlig till sist tills jag spillde hela min drink över mig själv! Då jag blev helt dyngsur så tappade jag humöret helt och slänge mig in i en taxi hem fortare än kvickt! Väl hemma slog jag mig ner i soffan med föräldrarna och såg någon dålig gammal film och mumsade lussebullar och julgodis. Nu är det söndag och redan tredje advent, dagarna bara rusar förbi. Två dagar kvar i skolan sen lite jobb men framförallt ledighet! Yes!











Av Isadora - 13 december 2008 19:50




 

 Trevlig Lucia gott folk!







 


Av Isadora - 13 december 2008 14:29


Är lite seg idag så här dagen efter även fast jag inte drack någon glögg? Det blev inte så sent heller då vi alla som var här hemma hos mig ses hos några andra ikväll. Då är det nämligen inflyttningsfest! Jag har mycket att göra innan dess, mycket plugg! Usch.. Kan det inte komma lite snö i helgen? Skulle det inte bli snökaos?


Känner mig smått förvirrad...



Av Isadora - 13 december 2008 14:19












 




















 











Av Isadora - 13 december 2008 13:42





 



 


Det blev riktigt lyckad igår! Många pysslade och hade roligt, åt bullar, godis och drack massa glögg..








Av Isadora - 12 december 2008 13:43


Idag var det föreläsning på mitt schema men då jag kände att jag behövde vara hemma för att hinna med allt jag ska göra så avstod jag från skolan idag. Det är dock frivillig men känns ändå jobbigt att man inte har tiden att gå på allt.. Jag som brukar försöka gå på allt man bör.

Ikväll är det iaf glöggfika för mina vänner, ska bli mysigt!

Ska få lite gjort här innan jag ska iväg för en tidig middag och göra fint här hemma.


Ha en fin fredag, imorgon är det Lucia!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards