Hessingen

Alla inlägg under december 2008

Av Isadora - 19 december 2008 18:25





 


 


Juligt värre i NKs julshop där barnen stod på kö för att sitta i tomtens knä..




 

Idag blev det sovmorgon då jag inte somnade förän tre i natt, senare på morgonen förstod jag varför. Det stavas magsmärtor! Senare på dagen blev det stan hela dan, hittade ändå det jag var ute efter, riktigt skönt! Nu blir det bara att varva ner, det är ju trots allt fredag.. Egentligen en speciell fredag men får bli mer firande imorgon! Man får helt enkelt ta saker och ting när det finns tid.. Tråkigt eller ej, så är det ibland.


Hoppas ni får en fin fredagkväll!



Av Isadora - 18 december 2008 15:11




 

Det här fina skärpet för bara 89:- kom tidigare i veckan, jag är nöjd som bara den!

Ganska kul att tänka tillbaka när man hade ett exakt likadant för drygt 20 år sen, allt kommer igen! 


Källa: ellos.se





 

Av Isadora - 18 december 2008 15:04


Blev inget jobb idag, rätt så skönt att få somna om när det var mörkt ute och vakna helt utvilad några timmar senare. Har bara suttit och pluggat hela förmiddagen, någon gång blir man väl färdig med alla uppsatser? För fler kommer det ju.. Har iaf varit duktig och lånat böcker till nästa moment som startar efter jul! Imorgon tänkte jag bege mig till stan för att kika in om det finns något fint att ha till jul och nyår.


Tillbaks till uppsatsen nu!



Av Isadora - 17 december 2008 21:12


Blev kort dag på jobbet och sen lite shopping på det, fick inte tag i det jag hade spanat på. Har iaf slagit in alla julklappar nu, så nu känns det riktigt skönt! Hoppas dock att jag finner det jag söker senare i veckan.. Ska ev jobba imorgon, får se om de ringer imorgon bitti. Annars blir jag hemma och pluggar!

Nu ska jag njuta av kvällen..


Ciao



Av Isadora - 16 december 2008 19:31


Det känns som jag hunnit med mycket idag. Varit en sväng i skolan för avslutnade seminarium, nu har jag jullov! Har även hunnit med att baka och överraska mamma, fikat, handlat till middag och hämta paket. Mamma blev riktigt fin i de som jag tog mig friheten att beställa åt henne, till jul och nyår. Nu ska jag se efter hur det som jag besällde till mig sitter..

Imorgon är det lite jobb som väntar men känns helt okej, har gott om tid att plugga nu!




Av Isadora - 16 december 2008 00:17




 

Fin kavaj som jag har höga förhoppningar om!



Källa: ellos.se



Av Isadora - 15 december 2008 23:30





 



De bästa avsnittet hittills! En härlig blandning av lycka och sorg, kärlek och hat..



 










 








 







 




 


Källa: gossipgirlinsider.com






 











Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards