Hessingen

Alla inlägg under december 2008

Av Isadora - 25 december 2008 19:53





 




Amerikaniserad som jag är har jag funderat länge på att våga mig på att göra Rocky Road, ska försöka mig på det till helgen tillsammans med killen!







 


Källa: recept.nu





Lyx
Av Isadora - 25 december 2008 19:05





 




En av julklapparna jag gav mig själv:








 














En av de fina sakerna jag fick av älskling:





Lyx
Av Isadora - 25 december 2008 16:00




På förmiddagen var jag och killen hos hans syster och hennes familj och åt jullunch, öppnade paket och såg Kalle precis som det ska vara.






 





     Tomten kom förbi så något rätt måste man ju gjort under året!




 




 








En viss tjej älskade sina Pippi-saker hon fick av oss!







 









Lillkillen hade blivit stor sen sist vi var där!









 







Sen bar det av hem till min familj där vi avslutade kvällen ungefär som vi börjat dagen, äta och öppna julklappar..







 




Jag, förväntansfull likt ett barn när jag öppnar upp ett av mina paket.







 










Brorsdotter som lillnissa...






 





Av Isadora - 25 december 2008 15:39




 



Jag på jullunch igår, hos karlns rara familj!



 





 




Av Isadora - 25 december 2008 15:21


Mitt internet har varit nere i flera dagar nu så jag har fått bosätta mig hos mina föräldrar för att enbart kunna betala räkningarna. Riktigt jobbigt när man förlitar sig på att tekniken ska fungera! Innan dess var det datorn som jobbade emot mig så jag inte kunde skriva något på mina arbeten men det verkar ha ordnat upp sig nu..


Julen har iaf tagit mycket av tiden, så jag hade nog inte hunnit sitta ner och blogga så mycket trots allt. Skönt att få vila upp sig, träffa vänner och bekanta, äta och dricka gott! Jag ska även jobba lite i mellandagarna, gäller att passa på när karln jobbar som mest denna månad..



 


Hoppas allt är väl med er och ni haft en skön jul!






 

Av Isadora - 23 december 2008 22:35


Idag har jag verkligen lyst med min frånvaro här, så kan det vara dan före dopparedan! Har varit på stan och handlat de sista klapparna. Har även fått i mig julgröt och de första skinksmörgåsarna, hur gott som helst! Har gjort lilla mamma en tjänst genom att slinga håret som tog sin tid.. Sen var det meningen att vi skulle spela bingolotto men där ville varken dator eller internet jobba ihop med mig så det var bara att glömma! Imorgon är det jul och då blir det nog ännu mer frånvaro.



 

God Jul Till Er Alla!







Av Isadora - 22 december 2008 22:03





 







 


 


Av Isadora - 22 december 2008 14:07


Det är mycket man ska hinna med så här innan jul. Hade gärna bakat, måste handla de sista julklapparna imorgon.. Men mest av allt måste jag skriva på min uppsats men vad gör man om lusten till det har försvunnit?

Kanske lika bra att ta en paus om man ändå har massa annat som står på schemat?







 







Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards