Hessingen

Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Regnet det öser ner..

Av Isadora - 18 november 2008 16:14


Jag tror jag håller på att bli tokig!! Inte läge att få teknikstrul nu av alla dagar.. Den senaste timmen har jag försökt fixa med skrivare, dator och internet och nu verkar det ordna upp sig och fungerar. Just nu iaf.

Mycket sånt som man tar för givet, att det ska tuffa och gå. Och när det inte gör det märker man hur mycket man använder dessa tekniska saker, iaf jag som student som ska skriva examination efter examination..


Tidigare idag var jag iväg till en outlet vid Gärdet, gav en relativt liten utdelning men inte det jag hade hoppats på mest. Jakten går vidare!

Hittade dock bra julkappar till en viss dam, hon kommer bli så glad! För övrigt blir det nog inga julklappar alls, känns trist då jag älskar att ge och göra andra glada. Men det viktigaste i år är ledighet och få umgås som man inte hinner så ofta annars.


Det slog mig idag att det faktiskt inte regnat och varit så grått denna månad som november har en tendens att vara? Eller är det jag som är otroligt positiv? Jag har iaf inte tröttnat, tycker fortfarande det är lika mysigt med regn, blåst och massa färggranna löv som snurrar runt en där man spatserar med paraplyet i högsta hugg. Ännu mysigare är det att få komma in till värmen och tända ljus!





 





 







 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards