Hessingen

Alla inlägg under oktober 2008

Av Isadora - 19 oktober 2008 17:59


Nyligen hemkommen från killen, vi har mest legat på soffan och kollat på tv hela dagen. Varför går tiden så fort när man umgås med någon man tycker om? Nu väntar jag bara på att middagen är färdig, mår inte så bra så känner att det är bra att få bra mat i magen..

Ikväll ska jag bara vila, äta M&M's och drömma mig bort till USA.



Av Isadora - 19 oktober 2008 17:41






 







 








                                         På språng..





Av Isadora - 18 oktober 2008 12:32



Idag känner jag mig sämre konstigt nog, kanske inte vaknat på den bästa sidan? Men känner ändå att jag inte vill sitta inne hela helgen, det gjorde jag ju förra med tanke på pluggande och att de jag ville umgås med inte kunde av olika skäl. Det blir ändå lugnt, vara smakråd åt någon annan kräver inte så mycket av den kroppsliga kraften snarare tvärtom.. Jag känner dock min kropp väl då jag tränade varje dag förut och vet var den går för, jag är iaf på bättringsvägar och det är skönt!



Av Isadora - 18 oktober 2008 11:40






  Nyheter har kommit in på h&m's hemsida under natten, jag valde att klicka hem lite från herrarnas avdelning!




Tex denna nedan, hoppas jag inte kommer känna mig som en skogshuggare har nämligen lite svårt för rutigt..



Källa: h&m.com/se


Av Isadora - 18 oktober 2008 11:14




 


Jag är inget fan av Audrina (The Hills) för övrigt men tycker färgen på klänningen är riktigt inspirerande och klär hennes mörka toner!





Av Isadora - 17 oktober 2008 23:25


Redovisning idag som jag makade mig upp till, hade inte ont i halsen men kände mig inte helt kry. Tacksam att jag gick idag dock för annars hade jag fått restuppgift och det klarar man sig utan!

Köpte mer Vitamin-dricka på Apoteket på väg hem så nu ska jag väl må bättre? Lugn hemmakväll, middag med pappa då mamma skulle på tjejkväll, hjälpte med make-upen och smakråd när det kom till outfit samt blandade goda drinken, det är då jag mår som bäst! När jag kan vara där för mina föräldrar och vi har våra skrattanfall och interna skämt.. Priceless. Sen har jag bara ta det lugnt framför tvn, gött!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards