Hessingen

Alla inlägg under oktober 2008

Av Isadora - 22 oktober 2008 19:45







 


 




Jag antar Colorelles utmaning!


Jag skulle aldrig;

 -Hosta eller nysa rakt ut på allmän plats.

 -Ta i en spindel frivilligt!

 - Ha fiskbensparkett.

 - Överge min tvillingsjäl för allt i världen!

 - Dricka öl och gilla det..















Av Isadora - 22 oktober 2008 18:54


Idag var en tuff dag, inslängd i verksamheten på en gång men det är så det är! Jag har haft det tufft med rösten idag, nästan så jag tappat den helt. Men barnen jag hade idag var så duktiga och effektiva och de hann med mycket av uppgifterna och mer därtill! Kanske var lite väl ambitiösa så här i efterhand men allt flöt på bra och de verkade gilla upplägget. Det är alltid kul! Nu ska jag vila, inte prata så mycket för att sen göra mig i ordning för sista dagen för denna gång.



Av Isadora - 21 oktober 2008 16:07



När man är sjuk får man ligga nerbäddad i sängen, titta på film och snyta sig om vartannat, trycka i sig massa frukt med c-vitamin och dricka nyponsoppa!



 


Idag fick det bli denna gamla chick flick


 







 

Källa: www.kiskanma.com





Av Isadora - 21 oktober 2008 13:01



Fin pigtittare som min kära mamma hittade på loppis till mig! I framtiden är det tänkt att den ska stå på något fint sminkbord med smycken i eller varför inte ge bort den om man får en dotter?


En sak är säker, den ska målas!






Av Isadora - 21 oktober 2008 12:41


Hemma för att kurera mig idag också, egentligen är det inte tillåtet på min skola (SU) men känner ändå att jag inte klarar av det jag ska göra om jag fortfarande är sjuk plus att jag inte vill smitta andra.

Jag är alltid den personen som kämpar och går ändå trots att jag känner mig lite småsjuk men sånt är aldrig bra för mig kommer tänka på mig om inte jag själv?



Av Isadora - 20 oktober 2008 17:33




 



Var smakråd och hjälpte mamma med inköp av stövlar, något hon trodde var omöjligt! Som tack för hjälpen fick bl.a de här söta skorna som lyser upp vilken tråkig outfit som helst!





Av Isadora - 20 oktober 2008 14:44




 

Luddiga och mysiga, från h&m såklart;


 






 

Av Isadora - 20 oktober 2008 14:06


Idag är jag hemma då jag kände mig riktigt dålig igårkväll, hoppas det känns bättre så jag blir frisk denna vecka. Sen har jag ju min praktik som jag ska slutföra denna vecka, har haft riktigt kul där!

Skönt att det inte är fint väder idag så man får massa ångest när man måste vara inne.. Ska försöka planera lite för samlingar som jag ska hålla i och skriva ner i min rapport vad jag lärt mig på denna VFU!


Måndagen hade kunnat börja bättre men ibland kan man inte få allt!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards