Hessingen

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Isadora - 24 september 2008 18:49



"Det är inte jorden vi måste rädda utan oss själva."


Ur Jorden - en biografi




Ja, jorden kan alltid återhämta sig men vår tidsskala är desto kortare.. Riktigt bra program, mycket om detta läste och diskuterade vi på kursen geografi som jag läste förra terminen. Riktigt intressant!






Av Isadora - 24 september 2008 16:05



Uppdatera höstens lista!



Underkläder

Svarta jeans

Mörkblå jeans

Strumpbyxor och tights

Höstjacka med luva

Marinblå duffel med luva

Långa koftor med och utan luva

Svarta stövlar utan klack

Myskläder

Finstickad kort tunika med 3/4-ärm

Stora t-shirtar

Vita baslinnen MQ

Grå collegetröja

Randig LOGG-tröja

Kilklackar

Varma skor/stövlar




Av Isadora - 24 september 2008 16:04




Av Isadora - 24 september 2008 13:25



Skönt och funktionellt är något man tänker på när man går hemifrån tidigt och ska sitta och skriva tenta hela dagen, då vill man inte ha något som illasittande kläder som distraherar!






Av Isadora - 24 september 2008 13:22


Tenta imorse då, kändes som jag skulle kräkas så nervös och orolig var jag. Innan hade jag inte känt någon press men när jag satt mig ner för att skriva så sköljde det över mig från ingestans! Kunde inte få ner en bit på flera timmar men nu är jag riktigt hungrig.

Hoppas att det gick vägen, för reda på resultatet om någon vecka men jag vill ha någon slags feedback nu!


Idag ska jag passa på att njuta av det fina vädret, sitta ute och äta?

Gå ut och gå runt ön för läsa kan man göra senare när mökret faller på!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards