Hessingen

Alla inlägg den 13 september 2008

Av Isadora - 13 september 2008 21:11




Sålt smöret och tappat pengarna?

Hatar att vänta vilket är det jag gör just nu.. Kanske syns på den sura minen!




Av Isadora - 13 september 2008 20:48



 

Lilla Monki-gubben och ett i lack!







Av Isadora - 13 september 2008 14:08


Nu kan jag äntligen klä mina känslor i ord, nu när det lagt sig lite. Jag funderar hur det blev som det blev och varför de är sådana som människor..

Jag pratar om när jag inte mådde så bra mentalt för någon vecka sen, det går fortfarande upp och ner för dessa människor är tyvärr en del i min vardag och är sådana där människor som stjäl energi av en.

Men jag försöker att inte låta det påverka mig men samtidigt gör det ju det, när man har en dålig dag eller man helt enkelt fått nog.


Jag blir så mörkrädd att det finns sådana här människor och tycker nog så här i efterhand mest synd om dem för det säger ju mer om dem än om mig när man ser tillbaka på hur dem uppträdde mot mig, nästan omänskligt.

Men jag försöker vara stark, stå på mig och visa dem varje dag att de inte kan sätta sig på mig vad som än händer. Vissa dagar orkar man mer, andra mindre. Jag brukar iaf tänka att det är gud som testar mig gång på gång för att göra saker och ting lättare, även fast jag inte är troende i den meningen så känns det ändå som en tröst.

Jag blir bara starkare och starkare och jag kan klara det här!




Av Isadora - 13 september 2008 12:07




 

Höstiga blomster är så fint!

Så här fint var det på jobbet i onsdags när jag var där.







Av Isadora - 13 september 2008 12:04


Idag var det tänkt att jag skulle träffa en gammal barndomsvän som jag inte träffat på länge då hon flänger runt mycket, men verkar som våra planeringar inte klaffar idag heller.. Lite synd men jag hoppas vi kan ses snart ändå!

Jag måste fixa med massa saker inför skolan, uppgifter som ska göras, läsa massa böcker och plugga inför tenta som jag har om drygt en vecka!

Rolig helg men hey, jag har ju inget liv.. haha



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards