Hessingen

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Isadora - 4 september 2008 20:41




 



 

När jag skulle köpa min vanliga ansiktskräm från Cliniderm så fick man en box med lite gratisprover i samma serie, återstår att se om de är lika bra!






Från Apoteket





 


 


4/9

Av Isadora - 4 september 2008 17:54




 


Konsten att le och gå vidare och ordna med outfiten efter ett missöde med kaffe!



Av Isadora - 4 september 2008 16:42


Tankar som övergick till handling idag, inte något nämnvärt jag la ihop förän killen kommenterade mina funderingar från igår morse kring värdsliga ting.

Så där som min hjärna brukar sätta igång när jag inte tänker på skola och sånt!


 Vi tar det från början..



Igår när jag hade "egen-dag" slog det mig när jag skulle köpa smörgås till frukost så frågade de mig om jag inte skulle ha kaffe också och tar det för givet? Hade jag velat ha kaffe så hade jag ju bett om det kan man ju tycka.

Nu tycker ni säkert bara det var snällt att hon gjorde mig medveten om eventuella minnesluckor, att jag minsann visst skulle ha kaffe som det mest självklara i världen. Men då tänker jag så här, om man är torsk på kaffe som nästan hela världens befolkning är, storstäder inräknade iaf. Då borde man ju minnas det mest självklara, som en sil man bara måste ha på morgonen.


Vilket spär på mina funderingar yttligare då jag minns de alla gånger när jag och killen är borta hos folk och man svarar att man inte dricker kaffe när de erbjuder och så tittar de på en som man vore värsta ufo:t..

Det är ju inte jag som är onormal utan alla andra, för kaffe är inte ens nödvändigt. Kanske om man är beroende men till grunden är det ju inte ens nyttigt så jag tycker nog minsann jag är högst normal!

 Kaffe styr detta samhälle och jag inte låta bli att fundera hur arbetsplatser skulle bli lamslagna om kaffebönan tog slut!


Inte nog om detta så spillde en tjej kaffe över hela mig idag på föreläsningen!! Fan vad lack jag var, man får ju inte ens ha mat och dryck i salarna och hon är en av de som uppfyller varenda sak man inte ska göra!

Så klantigt! Inte nog med att hon kom in sent och störde fokuseringen utan fick också mig att tvingas gå ut och missa den viktiga inledningen så jag inte förstod ett skit resterande två timmar..



HATA KAFFE!!


Lukta skit gör det också, på alla mina kläder..



 


PUNKT.




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards