Hessingen

Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Isadora - 26 augusti 2008 20:28










De här snygga handskar med söta rosetter från Haléns har jag klickat hem idag!



 


 


Källa: haléns





Av Isadora - 26 augusti 2008 19:45



Har inte haft ballerinas på hela sommaren, kändes konstigt men fint!





 


Hej, hej.. -Looking in to the camera



Av Isadora - 26 augusti 2008 18:41


Idag var det minst sagt en omtumlande dag, första föreläsningen var seg som det alltid är starten på en ny termin!

Åt lunch själv då inga av mina vänner var i skolan och de som går i min kurs redan verkar så bundis med alla andra sen tidigare hur det nu fungerar?

Alla kan ju inte gått tillsammans innan, eller?

Föreläsningen efter lunch skrattade vi oss mest igenom, igenkännande och riktigt bra föreläsare!


Träffade också på någon från mitt förflutna, inte lika överraskade denna gång då jag nu vet att denna person går i samma skola som jag.

Men att stöta på varandra två gånger under samma dag verkar ju lite, sjukt?


Att skaffa studielitteraturen verkade inte vara det lättaste, kände inte direkt att jag vill köpa alla böcker vilket var en del.

Och de på campusbutiken var slut och de på bibblan var nästan slut förutom de jag knep! Att köpa nya är ju inte direkt billigt så känns som man sitter i en rävsax minst sagt..




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards