Hessingen

Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Isadora - 7 augusti 2008 20:19


Jag läste denna artikeln på Aftonbladet idag och känner mig smått frustrerad över hur världen ser ut, här hemma i vårt land. Inte bara långt bort i ett land i "mellanöstern" utan här på vår hemmaplan där människor borde få vara fria.

Inläggen under artikeln från människor med okunskap skrämmer mig, mina framtida barn och de barnen jag kommer undervisa i mitt framtida yrke som lärare känner jag verkligen för. Jag känner att jag vill göra något, om inte så för att ändra men att upplysa människor om verkligheten så fler kvinnor slipper fara illa, det är mitt hopp och tro.


Jag pratade just med en man på aftonbladet och föreslog att ha det som en dagens fråga, hur många blöder vid första tillfället?

Nu vet jag inte om de kommer ta med den, visar det sig att det skapar mer skada än nytta så kanske det bara blir värre och det vill jag verkligen inte..

Men jag tror ändå med hur tjejer är skapta ihop med vårt livsstil och den erfarenhet och kunskap jag har med mig genom livet gör att min föraning väger åt det bättre!





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards