Hessingen

Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Isadora - 26 juni 2008 17:22




 






 



Av Isadora - 26 juni 2008 16:36


Jag har ju skrivit lite tidigare om mina funderingar kring skolan, det var rätt stressigt på slutet av terminen och saker och ting gick inte ihop i slutändan men tänkte sen om och kom fram till att jag ville byta till en inriktning som passar mig bättre samt att jag blir färdig ett år innan än om jag hade fortsatt på tidigare spår. Och fick besked igår, jag blev antagen till den nya kursen!! Så skönt, så nu kan man andas ut och bara njuta av sommarlovet som infinner sig om en vecka..



Av Isadora - 26 juni 2008 16:31


Igår hade jag främmande, av min barndomsvän Eva som jag tyvärr inte hinner träffa så mycket. Tiden räcker ju aldrig till på något konstigt sätt men ska verkligen försöka bättre mig för det är ju alltid så kul att träffas!

Jag hade rensat ur min garderob så hon fick ett lass med kläder, verkade glad och det är ju alltid trevligt..

Nu ska jag bara slänga in lite tvätt, fixa i ordning men sen ska jag faktiskt på bio med en tjej som jag lärt känna genom skolan. Hon är verkligen grym!

Vi ska se SATC som alla andra tjejer men jag känner väl inte att jag dyrkar serien men det är okej.


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards