Hessingen

Alla inlägg under maj 2008

Av Isadora - 17 maj 2008 12:52


När förväntningarna inte är så höga längre så blir man glad för det lilla, vilket jag säkerligen kommer bli. Alla de som jag hade velat ha där får vara med mig i tanken sen så är det bara att tuta och köra! Är det inte varmt ute så får man värma sig på annat sätt..


Hoppas ni får en bra dag/helg! I know I will...




Av Isadora - 16 maj 2008 19:55




Detta är ett vanligt fenomen i USA, tjejerna ser vuxna ut i sen klädsel medan killarna klär sig som småpojkar vilket inte är så hett på en 25-åring om du frågar mig. Man måste ju ändå matcha sin dam i stil och nu menar jag inte färg och liknande mönster! Samma träningsoverall osv.. Usch









Av Isadora - 16 maj 2008 16:44



Söt med känsla för marint!




Källa: ellos.se




Av Isadora - 16 maj 2008 15:05


Försöker gasta upp mig som det så fint kallas för men känner verkligen inte att jag har någon som helst energi till det. Denna helg eller lördag skulle vara min, min dag då jag kunde slappna av, koppla bort allt som stavas måsten och umgås med mina vänner. Tyvärr så har en efter en av mina nära vänner tacka nej och vad kan man göra åt det mer än att tycka det är en stor sorg. Det är ju ändå ens närmaste vänner man vill dela alla trevligheter med.. Nu när jag har haft så mycket i skolan så har jag knappt haft tid att ses så tyckte detta var ett ypperligt tillfälle men jag borde ju vid det här laget lärt mig att jag har så förbannat otur jämt och ständigt! Dåligt väder ska det också vara.. Inget går min väg just nu..



Av Isadora - 16 maj 2008 11:25


Visst är det trevligt att sporten får lite mer uppmärksamhet och skulle jag få bestämma så skulle de visa team-VM på tv då vi är världsbäst och varit år efter år, men det vet ju ingen?

Så är det med damsporten över lag men det är ju bara min åsikt..


Till saken, måste man anamma allt från USA och försvenska det, pinsamt!

Kolla in vad jag prata om här, tv4s höstsatsning.


Jag måste nog kolla ändå, bara för det är ett av mina största intresse här i livet och något som jag faktiskt också behärskar.. Och gotta sig i när kändisarna gör bort sig!



Edit: Synd att man inte var "kändis" då skulle jag hålla min konståkningskärriär hemlig och vinna hela shotta ballongen!



Av Isadora - 15 maj 2008 16:46



Måtte det gå vägen att trippa runt i dessa på lördag som jag fyndade på Indiska häromdagen..




 





 

Av Isadora - 15 maj 2008 16:38


Hemkommen för en liten stund sen, håller på att fixar för full inför festen på lördag. Mycket som ska fixas, det är detaljerna som får till den rätta stämningen. Temat är hemligt för gästerna så ska inte nämna det här då jag vet att vissa läser men tror och hoppas det blir bra! Hoppas också att vädret är med oss..


Imorgon ska jag och min grupp som jag jobbar med ut i fält, vi håller på med ett karteringsprojekt som det kallas för. Snart är dock denna vecka slut, det går fort nu!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards