Hessingen

Alla inlägg under maj 2008

Av Isadora - 26 maj 2008 15:13



Älskar färskpotatis!

Något jag kommer leva på i sommar till grillad lax/fläskfilé och bea.

För att inte tala om svenska jordgubbar med glass och blåbärs- och rabarberpaj!




Älska sommaren!



 Premiär var det i helgen






Av Isadora - 26 maj 2008 13:26


Påbörjat min A-uppsats som har temat Sårbarhet vilket är väldigt intressant då det kommer till människan och naturens påverkan på oss. Där vi inte har någon makt utan naturens makter är större än oss.. Det är mäktigt!

Jag har valt att analysera efterverkningarna vid den tropiska cyklonen Katrina som nådde USAs sydöstra kust 25 augusti 2005.



Av Isadora - 25 maj 2008 18:24



Söt liten klänning som jag är sugen att kika på när den kommer ut, som lär vara någon gång under sommaren... 

 

  

Källa: mode.feber.se





Av Isadora - 25 maj 2008 16:48



Grattis mamma på Mors Dag!

Och alla mina vänner som blivit mammor eller blir i dagarna..




 



Denna bukett står nu på vårt middagsbord, mamma blev glad! Det är lycka!





 

Av Isadora - 25 maj 2008 12:46


Skulle gått på yoga idag men kom inte hem förän strax efter ett igår natt så fick bli sovmorgon idag, det var jag värd efter tentan igår morse tycker jag!

Nu ska jag fika med lilla mamma, mors dag idag och allt..

Sen måste man ju hinna med att sitta i det fina vädret, hur länge håller det i sig denna gång tro?



Av Isadora - 24 maj 2008 20:04


Tror tentan gick bra idag, satt iaf en timme längre än sist så borde ju säga något om ens ökade kunskap? Vi får hoppas på det!

Så fort jag var färdig åkte jag till barndomsvännen i Järla Sjö för lite sol och skitsnack.. Nu har vi varit o kollat lite fina kläder, inhandlat finaste rosa Sony Vaio så hon är lycklig som en gris! Det har också bjudits på champagne och jordgubbar för att fira hennes förlovning med fästmannen såklart!

Kvällen är fortfarande ung och här ska det svullas gottigheter och se på schalagern, tror inte vi är de enda!


Tjing!





 





Av Isadora - 23 maj 2008 21:30


 Slappt och skönt en pluggdag som denna!




 





Av Isadora - 23 maj 2008 19:22


Nu blir det tacos med familjen för hela slanten sen så måste jag verkligen plugga så jag kan sätta den här tentan imorgon, skulle vara så skönt!

Har ju sprungit på stan idag och gjort ärenden och dagen bara försvann någonstans..


Hoppas alla får en fin fredagskväll!





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards