Hessingen

Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Isadora - 9 maj 2008 23:32


Var så trött tidigare när jag kom hem vid sextiden att jag somnade med kläderna på, skulle bara vila lite och vaknade upp nu.. Så kan det vara när man haft en heldag ute i solen, klättrar i berg, grävt torv gjort massa andra övningar.

Imorgon ska det iaf bli skönt att bara slappa med min käre barndomsvän, ligga nere vid vattnet, sola och snacka skit, härligt! Har jag sett fram emot hela dagen.. Innan dess ska jag få behandling, en tidig födelsedagspresent i form av superskrubb, vad passar inte bättre än att lapa sol efter det!


Sleep tight!



Av Isadora - 9 maj 2008 23:14


Detta har jag gjort idag!





 


Meandrande liten bäck, ska simulera större flodfåra med depositions- och erosions former.








 





 














Jordartskarta över våra lokaler.








 


















Grustäkt med fördelning av partikelstorlek av brytningen. (Detta är till för den stora byggboomen i Stockholm).





 






















Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards