Hessingen

Alla inlägg den 6 april 2008

Av Isadora - 6 april 2008 19:50



Om man tycker att en klänning eller kjol med blommor blir för mycket så kan man ju addera en lagom dos av blommor med dessa små söta scarfs från Ellos, 69:- är ju nästan gratis! Supersöta tycker jag.




Av Isadora - 6 april 2008 19:35


Det blev en fin vårdag igår, lite blåsigt dock men solen sken och det var ju super! Gick en sväng på stan med my man och kollade på utemöbler, vi bestämde oss för kvalité för kvantitet och mer solstolsmodellen som man kan slappa i mer än en vanlig hård och tråkig stol. Blir nog jättefint när vi fått i ordning på ballen. Just det ja, bara jag och min käre mor som kallar balkongen för det! Våra vänner fick sig ett gott skratt igår när jag nämnde det, de kom på många olika missförstånd med det ordet om man säger så! :]


Killarna bärsa och jag drack goda cider, spelade kort och Sverigespelet. Var ute och käkade middag allihop men slutade ändå relativt tidigt hemma framför en film, skönt!



Var tvungen att ta en bild på grannens fina gräsmatta som var täck med ett tjockt lager av Skilla, underbart!








 



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards