Hessingen

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Isadora - 3 april 2008 21:57



Mitt fina fynd från Myrorna fick en uppryckning i form av nya knappar, not bad at all...



3/4

Av Isadora - 3 april 2008 21:35






Har fått lite klagomål angånde mina bilder, de ska tydligen vara "fackade" som en läsare så fint uttryckte det.. Vet inte riktigt om det är pga sidan, för när man laddar upp de ser de konstiga ut här men inte annars.. Försöker att förstora!





 






 






Av Isadora - 3 april 2008 20:00


Inte mycket bloggande idag inte, varit i skolan hela dagen på föreläsning och sen på övning ute med vår geologilärare. Riktigt kunnig och skön snubbe från Scotland som får en att lyssna men också skratta!

När man har kul så går dagarna mycket snabbare och imorgon är det fredag redan.. My hubby är ledig från jobbet denna helg så hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig så han också får njuta av att det är vår!



Av Isadora - 3 april 2008 16:31



Jag är aldrig småaktig varken när det kommer till mina vänner eller människor jag inte känner heller för den delen!

Synd att det inte finns människor ute i världen som kan göra något för någon annan ibland, skulle det verkligen skada en så mycket eller kan man inte unna andra människor? I do it everyday..




 

Skänker du pengar?








 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards