Hessingen

Alla inlägg under mars 2008

Av Isadora - 13 mars 2008 19:28


 




Allt från h&m, utan klockan that is..


Personligen är jag ute efter ett svart tajt fodral utan ärm, perfekt nu till sommaren! Om man inte är lika kräsen som jag kan man finna detta för bara 198 riksdaler. Lite billigare än AA som passar andra fattiga studenter som handen i handsken.


Lilla kavajen har jag sett ute i butik och den är verkligen bedårande, i svart om ni frågar mig. Tog med den gula för att visa den fina detaljen bak på ryggen!


Kjolen var riktigt fin men hade nog velat ha den i marinblått istället, hade nog varit snyggt som kontrast mot det guldiga?

Eller så är det bara jag som gillar marin! haha



Källa: h&m




Av Isadora - 12 mars 2008 20:07


Hittade en gammal modell från inredningskursen jag läste förut när jag röjde runt i garderoben tidigare idag!

Lite väl dammig och kantstött men ser likadant ut som modellerna som de brukar inleda Roomservice med när de ska gå igenom vad de ska göra..



 


 


Jag & en annan tjej skulle bygga en modell över en dansstudio i N.Y, can you see it??





 


Av Isadora - 12 mars 2008 18:33






Stjärnor








 



See through





 



Källa: style.com







 


Här över ser ni två trender som jag inte har för avsikt att anamma, hur är det med er?




 





Av Isadora - 12 mars 2008 14:46




 



Får du lätt abstinens om du av någon anledning inte har möjlighet att surfa in på dina favoritbloggar under en veckas tid?

Eller kanske bara under några dagar?




Har du kanske en egen blogg och känner ett visst ansvar att blogga dagligen för dina läsare?





Är det kanske rent av befriande att åka iväg på landet, på SPA för att komma ifrån skiten ett tag?














Av Isadora - 12 mars 2008 12:17




Läsa, läsa..



Idag hade jag föreläsning på två timmar som jag valde bort till förmån för pluggande. Imorgon har vi inläsningsdag egentligen men pank som den man student man är så fixade jag så jag kunde jobba imorgon istället!

Gäller att ordna det för sig, big time!





 

Av Isadora - 11 mars 2008 20:36


Idag har det varit skola som vanligt, var så trött igår så slocknade ganska tidigt utan plugg! Var rädd för att bli sjuk, måste ju ha motståndskraft.

Inte många dagar kvar tills påsklov! Skööönt..


Var en sväng till IKEA idag, lite finlir för hubbys lägenhet. Snart är vi nog rätt nöjda with the outcome..



Av Isadora - 11 mars 2008 19:25




Mjukt mot hårt




 






 

Av Isadora - 10 mars 2008 17:39


Inte mycket bloggande idag, trött efter jag sovit dåligt i natt.. Borde plugga, städa, bla bla gud vet allt! Tvätta har iaf lyckats med. Vill bara lägga mig och sova men måste plugga!


Hoppas ni har det bättre än jag!


Cheers*





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards