Hessingen

Alla inlägg under mars 2008

Av Isadora - 16 mars 2008 21:51


I den mysiga vrån..





 



Idag åkte även bordet på oljning, det behövdes verkligen ser jag nu på bilden! Sikken tur att man inte har en handlingsförlamad karl!





 

Av Isadora - 16 mars 2008 21:28


Nu är jag hemma lite mot min egen vilja men blir förbaskad då kryp mindre än jag ska ta över mitt hem så jag åkte hem idag för att överta det som är mitt, basta! Till älsklingen kommer jag åka senare i veckan iaf, eftersom jag är från från föreläsningar denna vecka men dock ska plugga som en gnu, bli frisk samt jobba..


Måste få i mig mat innan lite sömn, hoppas alla har haft en trevlig helg!



Av Isadora - 15 mars 2008 16:34


It must be love..











 


Källa: Foreve21 & Mytheresa





 

Av Isadora - 15 mars 2008 14:00



Vackert hår, fin frisyr och färg men inte på mig..




Dålig bild dock, sorry.





Av Isadora - 15 mars 2008 13:34


När man är så där sjuk som man bara är två ggr om året så vill man bara ligga däckad i sängen men nu tvingas jag tom ut från mitt eget hem! Hatar småkryp och även fast jag vet att de är ofarliga så vill jag inte ha dem i sängen, inpå kroppen osv.. Är jag konstig för det?


Så nu finns det inte så mycket mer att göra än att fly to my hubby..



Av Isadora - 14 mars 2008 22:36


Imorse när jag väl kom fram till bussen och den skulle ta oss på hedagsexkursion med skolan så slog det till, dunderförkyld och kände som jag skulle svimma! Men det var bara att bita ihop för hade jag inte fullföljt det idag hade jag fått ta igen det en annan gång och inte säkert att det skulle ha passat in då med nya kurser och allt..


Straxt innan fem så däckade jag hemma och har sovit till nu.. ska nog sova mer! Natti på er allihop, hoppas ni har en roligare fredagskväll än mig!



Av Isadora - 14 mars 2008 22:31



Måste tipsa om en grej som verkar helbra, speciellt för er darrhänta som har svårt att få på nagellacket snyggt! Nämligen en penna med lack i aka Nail color pen från märket Sally Hansen.


Lanseras i mars så håll utkik på denna sida!





 

Av Isadora - 13 mars 2008 20:08


Idag har det stått jobb på schema, mycket nöjd eftersom det är = pengar!

Även fast det hade varit bra om jag pluggat mer idag än vad jag hunnit..

Alltid lätt att vara efterklok!

Imorgon är det statsexkursion, hoppas det inte regna hela dagen för vi ska nämligen traska runt ute 7-8 timmar..


Hoppas alla haft en angenäm dag, imorgon är det ju fredag igen! Jippie



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards