Hessingen

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Isadora - 24 mars 2008 21:05



Utmaning Tidsresenären



 


Jag har blivit utmanad av Allra käraste syster och jag är inte sen att anta!

Here it goes;




För 5 år sedan:

Visste inte vad jag ville bli men njöt i fulla drag av sista tiden i skolan, var ute och festade jämt och shoppade upp allt jag hade. Det var verkligen tider det! Man hade bättre kontakt med alla kompisar. Var väldigt olyckligt kär i han med stora H:et som jag idag har haffat by the way.


För 10 år sedan:

Bodde i alla ishallar runtom i Stockholmsområdet, tränade varje dag och det var det bästa jag visste, konståkningen var mitt liv men också musiken. Gick i en klass som kändes som en familj och vi var iväg på resor i världen och sjöng. Mina barndomsvänner Sophie och Eva var de som stod mig närmast men också min kära mor som jag berättade allt för. Jag var väldigt självständig, stark, smart men också väldigt naiv för nu vet man bättre med facit i hand. Var redan då brutalt ärlig.



För 15 år sedan:

Säkert den bästa tiden hittills, man hade aldrig tråkigt. Bodde på den bästa gatan i Sverige där man alltid hade någon att leka med, burken, brännboll, hänga nere på Ängen and so on. Gröna Lund var ju det bästa man visste och då mådde man inte illa och kunde åka allt 10 ggr efter varandra, annat är det idag. Var också förtjust i en viss pojke på gatan som också tyckte om mig, lycka! Det var många som hade velat vara i mina kläder.


För 20 år sedan:
Gick runt med en ryggsäck och kunde inte vänta att få börja skolan, bli stor och allt det där. Satt i soffan hemma och låtsasläste alla tjocka böcker vi hade. Ritade omsorgsfullt i alla målarböcker jag ägde och det var många. Min första kärlek på dagis hette Jonas, han var jag som tokig i och han gav mig min första puss framför Lassie. Bästa var att få åka och hälsa på mormor eller baka med henne hemma hos oss eller åka och sova över hos bästa kompisen Sophie.



 


Jag utmanar babyeve





 


 

Av Isadora - 24 mars 2008 13:58



Billig och söt vardagsklänning i vitt har jag varit ute efter sen förra sommaren, det hade man ju alltid när man var yngre?


 Anyways, hittade denna fina klänning fast i svart hos Stephanie och den vill jag ha! Hoppas du läser detta lilla mamsen..





Endast 99:- från Lindex




Av Isadora - 24 mars 2008 12:19


Jag har varit glad i hågen de senaste dagarna då jag i mitt naiva sinne trodde at jag blivit kvitt de satans myrorna, men så lätt ska det ju inte gå! Vaknade upp imorse av att de var ännu fler än tidigare, fan också.. Vill inte ha dem här, jag bor här!


Ska försöka få lite pluggande gjort utan att bli uppkäkad, det är iaf vad jag sitter och svettas över här trots att jag vet att de inte gå på människor.. Men efter all skit jag har gett dem så vet man ju aldrig!




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards