Hessingen

Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Isadora - 21 mars 2008 18:00



Vacker tjej, vacker bild, simple as that!



 



Källa: sartorialist  




Av Isadora - 21 mars 2008 17:37


Har känt mig rätt stressad över det faktum att jag har en omtenta plus en tenta efter det och nästan gett upp emellanåt att lära mig all fakta. Blir lätt korvstoppning då vilket leder till att det inte sitter under längre tid utan bara till tentan vilket inte rimmar bra då man ska bli lärare.

Hur ska man kunna lära ut till andra om man själv inte kan?


Jag är inte mer än människa har jag insett, försöker sänka ribban som jag så ofta lägger alldeles för högt vilket för mig bara leder till att jag tappar intresset för hela grejen för det känns så onåbart..

Jag kan inte lära mig allt perfekt, måste inse det. Kan bara göra mitt bästa och det får banne mig räcka! Kommer stressa ihjäl mig själv med allt jag bör göra.. Idag ska jag träffa en god vän som jag inte sett på år och dar känns det som, inte bra att försumma sådant som är bra för en! Det är nog dagens visdomsord..




Av Isadora - 21 mars 2008 15:33




 



Förut så fanns den på rea hos asos, nu finns den hos nelly.se

Svårt val! Vill fortfarande ha den...









 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards