Hessingen

Alla inlägg under februari 2008

Av Isadora - 13 februari 2008 18:31





Att unna sig lyx hör inte direkt till min vardag men att ha andra som betalar för en jämt bara för man ska hinna plugga de ynka 24 timmarna som finns på ett dygn så får man bara bita ihop som det så fint heter.. Även fast man har sin stolthet.



 

Det skulle vara så klockrent att vinna denna tävling hos bloggaren Louise, jag är inte den typiska modebloggaren, har inte x antal läsare som alla andra på topplistorna och som sagt glamour är inte en del av min vardag så en afton av denna flärd skulle verkligen toppa allt!





 






Lyx
Av Isadora - 13 februari 2008 18:08





 


Så här blev resultatet av gårdagens slit, fast jag satt mest i soffan och titta på!





 







 



Alla sladdar och sånt som ligger framme nu ska ju såklart gömmas fint..




 






Av Isadora - 13 februari 2008 13:11


Igår var det skola för hela slanten som vanligt, åkte med en vän från skolan till ett shoppingcentrum för att visa henne runt lite. Hon är inte från Stlhm så kände att det var min skyldighet typ..  Plus att hon bor rätt nära äsklingen min!


Sen joinade jag grabbarna för att sätta upp tv:n och hembiosystemet och skit, blev riktigt bra så idag har vi rockat!

Efter det "hårda" arbetet så drog vi och käkade på den lokala puben och spelade biljard och fick i mig en dagens också, inte illa!


Idag har jag inläsning och har haft "duggan" som den kallas, i huvudet när jag gick och la mig och när jag vaknade, jesus.. Men ibland behöver man en paus, annars blir det överbelastning! Vi ska iaf ut i det fina vädret för lite ärenden.


Njut av dagen! I know I will!

 



Av Isadora - 12 februari 2008 13:18




 


Man ser nästan hela mig!




 


Av Isadora - 11 februari 2008 20:26



 





Bilder: dinsko







Av Isadora - 11 februari 2008 16:57



 










 

Av Isadora - 11 februari 2008 16:47


Första dagen på veckan kändes segt idag, lika trött som på en fredag som jag så vitsigt sa till en studiekamrat. Men det kändes verkligen så! Kroppen och hjärnan är inte i fas, ungefär..


Fick tillbaka sista arbetet på förra kursen så nu har jag klarat allt i den och kan lägga det bakom mig, skönt! (=30p)


Nu blir det tvätt och mera plugg, om en vecka är det första tentan, help!



Av Isadora - 10 februari 2008 19:42



Älskar denna fulsöta bebis som mest ser ut som en liten gubbe, haha!

Bara att kolla in denna om man har en dålig dag!


Priceless, I say!






Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards