Hessingen

Alla inlägg under februari 2008

Av Isadora - 17 februari 2008 15:10




Det blev väldigt lyckat igår, skönt med kvalitétstid.. Inte så ofta!



Av Isadora - 16 februari 2008 12:31

    Det var en riktigt trevlig kväll igår, det enda negativa var väl att den tog slut lite för snabbt! Vi lagade mat tillsammans, kikade på Let's Dance på världens största duk, stor som ena väggen i deras vardagsrum. Gillar när man har kök och vardagsrum som sitter ihop så man kan röra sig fritt emellan..

Blir mycket bättre när man är fler och umgås.


Idag är det alla hjärtans dag som ska firas, eftersom jag och min karl inte gjorde det i torsdags. Tänkte överraska med diverse saker, kommer nog bli helmysigt..

Men måste först trycka in mer fakta i mitt lilla huvud tills tentan på måndag! 



Av Isadora - 15 februari 2008 14:59



Då jag redan har vita tygskor både från förra året o nya för i år så känns det inte som vita converse är aktuellt även fast det är klassiskt!


Har ju alltid varit svag för marinblått så kanske det skulle kunna vara något?


Av Isadora - 15 februari 2008 11:16


Idag var det övning i skolan men då jag ansåg att jag hängde med på genomgången igår bestämde jag mig för att vara hemma idag och plugga till tentan på måndag, jag har mycket kvar att läsa!

 Ska bara först ut på en härligt promenad i det fina vädret!


Sen blir det game night hos några vänner lite senare med my man, dricka gott i vänners lag och spela sällskaps spel och varför inte lite middag på det?

Låter prima i mina öron! Det är ju ändå fredag, yes..



Av Isadora - 14 februari 2008 22:39



Nu är det vår! eller snart iaf..




 







 

Av Isadora - 14 februari 2008 20:10





 

Choose love dagen till ära!




 







 



Av Isadora - 14 februari 2008 20:06




 


Helt slut är jag nu hemkommen från skola och jobb i blomsterbutiken, det har varit folkstorm in till oss och vi tre som jobbade idag far runt som skollade troll minst sagt men allt blev superbra!

Har nog ansträng min kropp lite för mycket, har någon nerv som är i kläm i bröstkorgen så jag inte kan andas ordentligt. Jobbigt..


Nu är det bara vila för migoch snart börjar ju säsongstarten av Criminal Minds, finally!!


Det blir jag och twistpåsen som ligger jävligt tajt ikväll..





Av Isadora - 13 februari 2008 19:23




Idag fick jag detta av älsklingen, han vill nog att jag ska ömsa skinn, Jag behöver det kan jag ju säga! Ingen annan scrub biter på mig!




Thanks honey



 






 

Från Apoteket





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards