Hessingen

Alla inlägg under februari 2008

Av Isadora - 23 februari 2008 11:05


Nu har jag försökt att fixa med de oklarheter som uppkom igår tråkigt nog, har alltid problem att fortsätta vidare och hakar upp mig om det uppkommer hinder som dessa.. Jag är van att göra saker rätt och riktigt!


Nu ska jag ut i det fina vädret och njuta, ska ni?


 



Jag påpälsad pluggandes på ballen..

 Härliga sol!




 


 

Av Isadora - 22 februari 2008 20:07



Don't care too much for Laguna Beach-bruttan Lauren men...

Mycket fin kappa, må jag säga!







Bild: people.com




 






Av Isadora - 22 februari 2008 17:40


Helt slut efter denna vecka som varit, idag laddade vi upp projektarbetet som var due today. Skönt att ha det bakom sig för till nästa vecka ska massa frågor vara besvarade + att vi ska på exkursion måndag-onsdag så får ta att börja med den uppgiften nu i helgen! Inte en lugn stund..

Jo, ikväll, ska äta tacos och proppa i mig massa godis framför tv:n.. haha, det låter det men bara för jag kan så ska jag!




Av Isadora - 22 februari 2008 17:06



Jag kör på en lite annorlunda dagens idag, ser ut som jag försöker åka skridskor därav temat!



 

Av Isadora - 21 februari 2008 20:40



Very basic



Av Isadora - 21 februari 2008 20:29


Ännu en lång dag i skolan, fick massa gjort även idag och vi är nog så gott som färdiga med vårt projektarbete. Bara lite finslipning kvar och scanna in kartor så ska det inte vara några problem.

Redan helg imorgon, eller kanske bara jag som räknar fredag som helg?

Iaf på god väg till helg när man kommer så långt som fredagkväll..


Ska slappa famför tv:n och njuta över att jag inte behöver göra något mer som har med skolan att göra för ikväll!


Tjing*



Av Isadora - 20 februari 2008 21:42





 





Strike a pose







 




Av Isadora - 20 februari 2008 20:52


En minst sagt intressant dag, slutade rätt bra trots allt. Jag måste sluta tro att jag ska ta på mig allt, vi är faktiskt fler. Allt löser sig till slut, av någon anledning brukar det ju göra just det, hur vet jag inte men det gör det iaf!

 Just relax... Måste jag intala mig själv.


Om drygt två månder kommer en kär vän från staterna och hälsar på här i Sverige, känns overkligt. Minns när han sa att han skulle komma hit detta år för två år sen, då tyckte man det var så far away, voila så är vi där som han så fint beskrev det! Så sant som det är sagt, tiden går så fort!




 



 

Bild: google.se





 



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards