Hessingen

Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Isadora - 15 januari 2008 23:24


Har nog alltid varit just klassiskt feminin i min stil och kryddat lite med andra stilar/trender. Avslappnat street nu på senare år. Roliga trender som sailor och bohemiskt fungerar alltid till sommaren. Denna sommar kommer jag nog köra på  lite blommig romantik men framför allt bohem som också fungerade utmärkt när jag bodde i Kalifornien för snart 3 år sen. Flumstat.. 



 



 

Bilder: hm                  






 


Av Isadora - 15 januari 2008 20:24




 

Var inne på passionpourmode och fick syn på fina klänningar hon visar på denna sida, här kommer mina favoriter;




Tänker på AA-klänningarna som är tvådelade






 





Lite Betsey Johnson över denna






 




 Denna här över påminner om den vita "prom"-klänningen jag provade Macy's





 

Nämligen denna..


 





 




Bilder: stylebystars & privat









 


Av Isadora - 15 januari 2008 12:23



Minns inte var jag hittade denna bild men inspirerande om något!



 




Bild: Varifrån?? Elsa Hosk är det iaf!




 

Av Isadora - 15 januari 2008 11:50


Skrev om dessa skor för länge sen, ångrar att jag inte köpte de..

Var i en sådan där period då jag fått för mig att jag inte kan ha klack alls men en liten borde ju gå?


Hoppas jag hittar ett par liknande denna säsong!







 

Av Isadora - 15 januari 2008 11:46


Idag står plugg på schemat, ska också hinna iväg till tandläkaren långt bort, närmare bestämt där jag är uppvuxen! Läskigt om man träffar någon man känner? haha

Hoppas han har goda nyheter om mina visdomständer, de är jobbiga...


Tänkte också gå förbi butiken och se om jag kan prova på att stå själv någon timme imorgon eftersom jag ska stå själv en hel dag framöver om inte mer kanske? Passar ju bra nu med så mycket tid över för annat, måste hinna klart med tentan bara..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards