Hessingen

Alla inlägg under december 2007

Av Isadora - 30 december 2007 23:17





När jag satt och bläddrade i vårkatalogen som h&m skickade ut hajjade jag till vid denna bild häröver, skrämmande likt hur jag gick klädd i kalifornien för ca 2 år sen. Inte mig emot att det kommer tillbaka, jag har alltid gillat den där härliga laid back-hippie-cali-surfar-looken.



Tyvärr så syns inte de härligt trashiga, urtvättade jeansen med utsvängda ben och mina killer espadrillos för att inte tala om min "påsväska" med lång axelrem så hängde långt ner på benet och dinglade!









Av Isadora - 30 december 2007 19:26



Äntligen färdig med utrensning av garderoben! Det här ska kompisarna få

kolla igenom innan resten åker iväg till Statsmissionen, make a difference liksom!






 





Man skulle kunna tro att jag är sponsrad men så är icke fallet!

Mitt hjärta jobbar ju där :]








 














Det här tänkte jag sälja på tradera, inte mycket men är rätt kräsen vad jag väljer att lägga upp där.


















Av Isadora - 30 december 2007 15:55



Galet söt tjej, hittad inne på Hel Looks.

Spana bara in kängorna som är hårda i sin uttryck men ack så bedårande i vitt med rosett!









Av Isadora - 30 december 2007 10:50


Idag är det yoga som gäller först och främst sen sola, kanske man får lite färg till imorgon? Vill inte skrämma iväg folk med min likblekhet!

Sen är det saker som ska fixas med, plantera om en stor blomma som min älskling ska ha med sig när han flyttar, den blir snyggast där!

Sen skulle det vara bra att städa ur lådor, skåp som bara samlat på sig massa skit till den milda grad att jag knappt kan stänga dem vid det här laget, inte bra. Sen är det nog en bra idé att rensa ur garderoben så man kan bereda väg för allt nytt som komma skall!


Sen var det ju den där tentan också ja, hm.. Den får komma i andra hand idag, skrev faktiskt en hel sida igår!



Av Isadora - 29 december 2007 16:27


Ibland känns det som det aldrig ägt rum och ibland känns det precis som igår, läskigt det där..



 

Mitt gamla campus







 

Av Isadora - 29 december 2007 15:08


Smart tjej som ska gå en förbannad powerwalk i ösregn!! Vad ska det vara bra för?? Men bara bita ihop som en väldigt vis man säger till mig var och varannan dag..


Ain't that a bitch




 

Av Isadora - 29 december 2007 13:16




 

Bild: icakuriren.se



 

Nu och imorgon är det förberedelser som gäller inför nyår, bodyscrub idag och sola imorgon. Egentligen är ju BUS det bästa men eftersom jag är så ljus annars så blir det lätt ett oranget resultat vilket inte är så smickrande. Känns inte som det är någon större fara om man solar med måtta men det där är ju olika..






 

Hur ser era förberedelser ut inför nyår, någon som vill dela med sig?





 

Av Isadora - 29 december 2007 11:43



Underbart vacker bild, får en att längta till sommaren really bad!



 





 

Bild: h&m







 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards