Hessingen

Alla inlägg under december 2007

Av Isadora - 25 december 2007 13:54



Längtar efter min skinnjacka som borde vara på väg nu men frågan är när den behagar dyka upp, mellandagar och allt.

Ett par Hunters skulle sitta finfint, skulle vara den lyckligaste om det blev en löneförmån en vacker dag!




 




Ashley får stå för dagens inspiration








Bild: people.com








 









Av Isadora - 25 december 2007 11:37



Fick många fina presenter igår men det var faktiskt inte det som i slutändan betydde mest utan kvalitétstiden med familj och vännerna!


Hoppas ni fick en angenäm afton!




Av Isadora - 24 december 2007 18:54





 


Av Isadora - 24 december 2007 11:12


God Jul alla mina läsare vilka ni än är!

 Tänkte att vi julafton till ära skulle ha en liten tävling, sånt uppskattas ju alltid!









 


Frågan lyder: Vilken är min favoritfärg?







 


Grattis Sophie som inte bara svarade rätt men också var den enda som svara! Come on people, trodde människor skulle hoppa på som galningar över en julklapp men tji fick jag misann...




 



 


Av Isadora - 23 december 2007 18:37



Passade på att fota lite i butiken där jag jobbar extra, extra fint nu till jul men jag gillar känslan som ägarinnan fått till!











































Av Isadora - 23 december 2007 18:10



I dagarna så kom det inte bara ett utan två armband hem till mig, detta från cocoo.se

 Min innestående vinst..




 










 







Lyx
Av Isadora - 23 december 2007 18:03



Jag klämmer på klapparna..




 








 

Av Isadora - 23 december 2007 12:37


Har känt mig lite hängig nu i två dagar men jobbat trots allt, vad gör man inte.. Men idag är jag iaf ledig och jag passade på att sova ut ordentligt och tror det var det bästa jag kunde göra, mår bättre nu!


Nu ska jag upp till lilla mamsen som väntar på mig, vi ska klä granen, mys! Kul att få klä två granar i år, har ju redan min..  Ska bara hänga upp lite mer sådana där enkla hängglitter i och laga de frost- och isstjärnor som gått sönder. Hoppas det bli bra, får gå igång med limpistolen! haha


Sen blir det uppesittarkväll med alla, spela bingolotto och mysa! Härligt med dan före dopparedan..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards