Hessingen

Alla inlägg under november 2007

Av Isadora - 19 november 2007 19:25



Minnen för livet


 I IV var det party all day om man säger så.. Det var det livet som gällde där, inte alltid man har en sån tillvaro på både gott och ont!






Av Isadora - 19 november 2007 17:40


Idag var vi tidigt i skolan, föreläsning om genus 8:30. Väldigt intressant!

Jobbade med grupparbeten efter det, fick massa gjort vilket kändes bra.. Hade lite delade känslor under handledningen idag, behöver nog inte nämna så mycket mer om det mer än att jag var trött och hade magsmärtor som gjorde mig lite less och frustrerad över att inte bli förstådd..


Nu väl hemkommen har jag tagit tag i att fixa med paket jag sålt på tradera, kul att göra folk glada genom att skicka så fort som möjligt samt att tvätta..


Vad händer hos er en dag som denna?





Av Isadora - 18 november 2007 16:03



Har funderat flera gånger nu fram och tillbaka om jag ska beställa uggs från USA då dollarn är låg med hjälp av vänner men verkar så krångligt med tull och massa tilläggskostnader..


Hittade dessa hos Ellos genom en annan blogg, ett bra budgetalternativ?  I think so!



Det tackar vi studenter för!




Av Isadora - 18 november 2007 14:35




 


 



En av kockarna skär upp köket



















 



















Födelsedagsbarnet hjälpte till med maten så han fick som han ville!










 











Av Isadora - 18 november 2007 12:59


Denna väst får man ju inte missa, eller vad säger du?


Väskan är ju fin den med..



Av Isadora - 17 november 2007 14:59


Har inte tänkt på texten på denna låt så mycket tidigare förän jag såg videon, kan nog inte relatera så mycket för jag är inte sorgsen på det planet.. Har ju my hubby!


Låten går iaf på repeat hemma hos mig, jag får trots den krossade-kärleks-texten kraft på något konstigt vis, kanske mycket för att det är uptempo?


Får flahbacks av den här genrén då jag lyssna mycket på den här typen av musik som tonåring.. Sätter sitt avtryck.






Av Isadora - 17 november 2007 14:41


Var så skönt med en rejäl sovmorgon idag, gäller att unna sig! Sen var det bara att ta tag i pluggandet, börja skriva på vår gruppredovisning. Tror den kommer bli bra, iaf min del! Kan ju bara tala för mig själv då jag inte sett vad de andra skrivit hittills.. Men när man pratar i gruppen verkar allt gå åt rätt håll och det är ju tur det.


Tänkte fixa mina naglar, ska iväg ikväll med my hubby vars barndoms vän fyller år idag. Vi ska på fin tre-rätters och jag hoppas på god mat och inte minst efterrätten, love it! Både han som fyller och han vi ska vara hos är kockar, so you do the math.. Kan inte bli annat än super tror jag! Sen blir det en liten utgång på det, med tyngdpunkt på liten, min darling ska upp och jobba imorgon så blir tidig hemgång som så många gånger förr. Visst, kan jag stanna kvar själv men är inte så förtjust att åka hem själv på natten + att jag måste plugga som ett as imorgon också, lika bra att tag along liksom!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards