Hessingen

Alla inlägg under november 2007

Av Isadora - 22 november 2007 16:26


Imorgon är det dags för redovisning och jag satt och fixade med mina talkort sent igår men blev riktigt bra! Under genomgången idag flöt det på bra också så har stor tillit till att det går vägen imorgon också!


Efter skolan idag gick jag på stan ett riktigt bra tag, är på jakt efter den "perfekta" fodralkjolen i svart men verkar inte vara det lättaste att hitta. Provade nog ett 20-tal, är kanske lite väl kräsen men känns som jag inte vill komma hem med yttligare ett plagg som bara känns som ett substitut för något annat och aldrig används.

Hittade lite andra saker som jag med granskande ögat siktade in mig på.. Man blir faktiskt mer en smart shopper nu när man inte har så mycket pengar! Indeed, man gör avvägningar hitan och ditan för att komma fram till om man verkligen behöver plagget eller bara tror sig behöva, BIG difference.. Som vi tjejer inte är så bra på att särskilja alla gånger! haha


Av Isadora - 21 november 2007 22:19



En riktig fin bit, som pappa skulle säga, med Peter Jöback. När jag hör denna text så tycker jag riktigt mycket om min kära huvudstad.



Av Isadora - 21 november 2007 18:31



För någon dag sen fick denna agera klänning, idag linne, det ni!





 


Av Isadora - 21 november 2007 18:15


Känns som om det varit en lååång dag idag, varit i Solna stadshus på yttligare en PO-dag. Vi pratade om vad för uppgifter vi ska ha när vi är ute på pratik, vår VFU som det så fint heter plus sekretess och fivk olika påhittade senarier att jobba med i case-metod, riktigt intressant! Svår balansgång att veta hur man ska förhålla sig..


På vägen hem var t-banan försenad så trodde jag aldrig skulle komma hem, blää... Sen var det smockat på bussen så vi varje hållplats fick jag snällt kliva av för att släppa av alla som skulle av, blir tyvärr så när man får plats vid dörrarna. Men nu är jag iaf hemma, skönt!


Av Isadora - 20 november 2007 18:37



När de gamla vinterstövlarna auktionerades ut på Tradera häromdagen så gav det mig tillfälle att köpa ett par nya, lagom pris och både varma och fina!



Din Sko


Av Isadora - 20 november 2007 11:32


Det blev en snabbis i skolan idag, fixade med vår presentation inför fredag. Den kommer nog gå bra! Ska snart iväg till logopeden och göra mina konstiga övningar igen.. Sen efter det blir det nog en sväng på stan, inte alltför ofta det händer. Är bara hemma nu för lite snabb lunch, superhungrig!



Av Isadora - 19 november 2007 23:16







Bild: Ahlens.se





 


Vill du komma i rätt stämning inför jul även fast det är ett tag kvar så kan det vara skönt att ha något mysigt att se fram emot i all mörker och kyla.. Om inte så är det ju iaf första advent snart och då kanske iaf en liten stjärna kommer upp?



 



Julpynta ett rum hos Åhlens





 




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards