Hessingen

Alla inlägg under november 2007

Av Isadora - 27 november 2007 22:41



Väldigt glamouröst när man är ute på praktik..










Men varm höll man sig iaf..




Av Isadora - 27 november 2007 18:24


Kommer vara så smått frånvarande den kommande tiden, för vår lärare envisas med att ösa på med mer och mer uppgifter! Känns som man inte har tid att andas längre.. usch, vill gråta.. Men det ska jag inte, ska bita ihop och kämpa som my hubby jämt säger, be strong!



Anyways.. Idag har jag varit på förskolan första dagen, riktigt intressant arbetssätt som skiljer sig från övriga ställen jag varit på och det är ju alltid kul! Ska vara där hela veckan ut plus att jag måste skriva på en hemtenta som ska vara klar måndag! Plus att vi ska läsa massa böcker på 200-300 sidor, bokrecension, PM på valbar litteratur, ett till grupparbete som tillkommmit nu som läraren inte vet vad det ska handla om (superbra) och hemtenta över julen på 5 sidor.. Aldrig någon ro! Så då vet ni..



Av Isadora - 26 november 2007 18:22



Ser väldigt kul ut när jag nu har samma hårfärg som mössan, haha! Det var inget medvetet val, köpte mössan för en herrans massa år sen närmare bestämt på Hattbaren där min söta mormor köpte sina hattar på sin tid, det ni!



Min mysse!


Av Isadora - 26 november 2007 16:34


Sitter och skriver på min hemtenta som verkar ta upp all min vakna tid, skriver jag inte på den så kretsar alla mina tankar kring den, vad bör jag skriva? räcker det här? Ångest! Z var är du när jag behöver din analytiska kunskap? 

Var och träffade mina handledare idag under deras planeringsdag då förskolan var stängd, de verkade trevliga så känns helt okej att åka dit imorgon till skillnad hur det kändes efter första gången vi var där..


Efter det så åkte jag och mötte min bejbi för besiktning av lägenheten, superfin var den och han var nöjd! Allt som räknas.. Sen hade jag mina invändningar men sak samma, han eller vi ska ju inte stanna där för evigt!



Av Isadora - 25 november 2007 21:43


Jag fick inte så mycket gjort denna helg som jag hade hoppats på, får ta nya tag imorgon! Denna vecka som börjar imorgon är det praktik för min del men första dagen börjar lugnt då de har planering hela dagen och vi får bara vara med på förmiddagen sen ska jag  iväg på besiktning av my hubbys lägenhet, snart är det dags!



Av Isadora - 25 november 2007 21:16



Min mamma är bäst, tack!




 


Lyx
Av Isadora - 25 november 2007 14:32


 


Bild: yogasidan



Skönt att starta dagen med yoga, var verkligen länge sen jag satte min fot på gymet men så svårt att få tiden att räcka till för sånt men ska försöka ta mig i kragen för när man väl är där känns det ju jättebra! Var dock väldigt stel idag och andningen hade man inte lika stor koll på som sist men det kommer väl tillbaka inom kort..


Idag skulle jag behöva städa, ser rent ut sagt förjävligt ut här hemma, riktigt skitigt och då vantrivs jag men har inte tid, måste plugga!


Av Isadora - 25 november 2007 00:13


Undrar vem det var som satt bakom spakarna på TV4 ikväll, fick inte se slutet på filmen som de visade. Riktigt oproffsigt! Blir väl världens rabalder om detta imorgon.. haha


Natti på er allihopa!





Update: I told you so!




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards