Hessingen

Direktlänk till inlägg 14 november 2007

Onsdag, är det redan onsdag?? Nu går det fort!

Av Isadora - 14 november 2007 16:57


Idag  när jag kom hem kom jag knappt uppför vår gata, backen var helt glittrig av iskristaller och utan räfflade sulor på mina stövlar så blev det mer skridskoåkning uppför vilket är lite svårare än på 90 grader om man säger så! Men alltid kul med utmaning!


Varit i skolan idag, haft genus seminarium och pratat typiskt kvinnligt och manligt. Riktigt intressant så tiden flög förbi. Efter det begav jag mig till bibblan både den lokala men också stadsbiblioteket vid Odenplan, tungt med massa böcker, usch! Tänkte att det inte gjorde så mycket att böckerna var en dag sen men fick minsann böta för en vecka, en dag är likadant som en vecka! Men eller hur, inte i mitt liv iaf! Tur är väl det för annars hade man väl stressat ihjäl sig!


Sen var jag till logopeden idag, garvar hela tiden åt alla skumma övningar som jag får göra. Känns helt onaturligt, låtsas att jag kastar kastspö till andra sidan gatan där massa kontorsnissar sitter och göra något läte samtidigt. Hon tycker jag nog är knäpp men vadå, jag gör ju inte sånt varje dag som hon säkerligen gör. Ja ja, det bjuder jag på!


Nu har jag varit snäll, tycker iaf jag själv! Skulle uppskatta det om någon gjorde det mot mig nämligen, försöker alltid tänka så. Utgå från mig själv.. Jag har nämligen tänt ljus i vår lykta här utanför så det ser mysigt och hemtrevligt ut när man kommer hem från en tung arbetardag plus att jag tänt upp där uppe hos mina päron. Så mycket härligare att mötas utav ljus än ett kolsvart hem, som att kolla in i ett sotararsle :]

Tänk va lite det krävs för att få någon att må lite bättre så här i vardagen, mer sånt!


Pssst! Imorgon ska jag extrajobba på mitt gamla jobb = $!! Jippie, I need!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards