Hessingen

Alla inlägg under september 2007

Av Isadora - 27 september 2007 21:10



Så här blev det idag! Det uppfattas fortfarande som ljust men är ändå

mörkare än vad jag är van vid men är supernöjd,

kul med förändring!














Av Isadora - 27 september 2007 16:26













Besök hos frisören idag o en ny sådan, håll tummarna!







Av Isadora - 26 september 2007 16:25



 Idag tänkte jag på det där med att slarvig knut är "inne" igen, har väl haft det som mestadels städtofs själv eller när håret sjunger på sista versen o det egentligen är dags för tvättning..

Kommer nog mest att tänkta på när den var inne som mest sist, kanske självaste lanseringen så att säga, nämligen för tio år sen då man själv var fjortis, hör o häpna, alla har vi varit där. Iaf.. minns att kickersgängen som hängde runt i centrumet i den förort jag växte upp i hade det lite som sitt trademark, iaf tjejerna. (glöm inte buffalo-skorna, stora NIKE-byxorna o FILA-college-tröjan!) Dom hade den slarviga knuten ihop med det breda hårbandet, helst i vitt som sen senare blev utbytt mot "dubbel-hårband" som båda var tunna, ljuva 90-tal! haha

Nu på 2000-talet blev det utbytt till diademet men det är annan femma..


Av Isadora - 25 september 2007 20:54


Det är bara Marie, Amanda o Patrizia som faktiskt kan sjunga från dagens program PUNKT



Av Isadora - 25 september 2007 19:29




Det här hade jag på mig...

Varför så mycket väsen??



Av Isadora - 25 september 2007 18:15


Idag har jag fått stött på minst sagt konstiga beteenden hos folk..

När man går förbi folk vänder dom sig o stirrar när dom tror jag inte ser för att sen viska med varandra, kommentarer som; såg du vad hon hade på sig? och göra stora ögon medan. Men herregud, jag visar varken tuttar eller rumpan bar so what's the fuss?? Är era liv så intetsägande att ni måste lägga er i vad andra gör?





Av Isadora - 24 september 2007 21:00



Sån jävla lyx!


 2 paket bara till mig.. moouuhahah.. *my precious*















 




Det här behöll jag, I love grey;







 






 




 











 













 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards