Hessingen

Alla inlägg den 21 september 2007

Av Isadora - 21 september 2007 21:35



Det här fina låg o väntade på mig när jag kom hem idag, marinblått är ju så jag!

Tack snälla Angela attjag kunde jag kunde få tag i detta från din höstkollektion när svart inte kändes rätt!

Klicka här för att komma till deras hemsida.



Av Isadora - 21 september 2007 19:27



Idag på hemvägen gick det hett till, polis med blåljus körde ikapp bussen i världens fart som värsta hollywood-action-scenen vilket gjorde så vi var tvungna att stanna upp på bron mellan stora o lilla ön. Läskigt med tanke på att linjebussen på den gamla tiden körde ner på samma ställe genom räcket o rakt ner i vattnet.. Rös vid blotta tanken! anyways.. polisbilen kör om oss o stannar upp för att blockera vägen, jag visste det, nu har dom säkert fått in ett bombhot på just den här bussen för det är ju just min otur o då kommer vi åka rakt ner i Mälarn..

Polisen informerar lugnt o sakligt att dom fått in ett tips (här håller jag andan må ni tro!) om att någon chaufför på vår linje är berusad o dom vill att samtliga som dom stannar ska blåsa! Visar sig att vår chaufför är nykter, thank god, det var liksom inget värre!







Bild: stockholmtown.com



Av Isadora - 21 september 2007 19:04




Mössan är ett fynd som jag snubblade över idag, är så nöjd!

Mamma utbrast att jag inte såg svensk ut när jag kom hem, tar det som en komplimang.. Vill inte se ut som alla andra tjejer här hemma, gäller ju att urskilja sig o inte dö som en kopia var det ju någon som sa så smart!







Av Isadora - 21 september 2007 09:02


 Någon som missat mina tradera-fynd??

Kom igen o buda som galningar!! Idag kan ju faktiskt vara den sista dagen?



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards