Hessingen

Alla inlägg den 20 september 2007

Av Isadora - 20 september 2007 13:39



Nästa vecka ska jag äntligen klippa mig o få till en fin färg i håret, längtar redan!

Om man tar en snabb titt på min hår i dess nuvarande skick så förstår man nog varför..







 


Detta är mina inspirationsbilder; (lånade från h&m)







Det är luggen jag siktat in mig på, på denna bild!















 




Och färgen på denna bild. Vill dock vara ljus men inte fullt så "platina" som jag varit sen i somras!










Av Isadora - 20 september 2007 13:17



 Har aldrig förstått hysterin runt size 0-sisters, men denna jacka var snygg!

Jag gillar dock när det är mer markerad midja, så bara dra åt lite tighter...

Fast iofs, har man inga kurvor så är det svårt att ha en midja som resultat, poor thing.




 










 


Bild: People.com






 


Av Isadora - 20 september 2007 12:00


 

Bild: h&m




 

Klickade hem denna fina ring från h&m då jag vet att den är hur skön som helst på, sånt tycker jag är viktigt så den inte sticker in i andra fingrar, o lika fin på bilden som på riktigt!

Jag köpte en sån förra veckan till en kompis i USA, ska skicka iväg ett stort paket idag med massa svensk choklad som hon önskat, fin kuvertväska i guld, två stora ringar o lite mer lull lull.. Hon fyllde år för ett tag sen.






 


Av Isadora - 20 september 2007 11:23


Idag är det självständigt arbete o grannen här utanför har bestämt sig för att borra för fjärrvärme, marken dånar o alla husen vibrerar. Skön studieatmosfär, right? Fattar ingenting, en annan granne borrade ju bara för några veckor sen.. Grymt irriterande! Plus att dom bygger om hela IP:n som ligger bakom vårt hus o ska hålla på enda fram till november!!

Nu skulle jag haft mina killer-öron proppar! But they are made as we speak.. Känns skönt, nu är man iaf på väg mot rätt håll!

Sen tänkte jag faktiskt maka min feta röv till gymet o svettas lite, kan behövas! Nu när jag inte lider av kronisk träningsvärk sen förra lördagen... yeah!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards