Hessingen

Alla inlägg den 16 september 2007

Av Isadora - 16 september 2007 22:07


Snart dags att sova men innan, morgondagens planer. Först föreläsning, statsvetenskap. Jippie liksom.. Sen har jag planer på att möta upp bejbi på stan för att denna gång kolla på inredning tillsammans. Jag har spanat in svart toapapper, väldigt nödvändigt, right? haha


Natti*



Av Isadora - 16 september 2007 16:32



Hjälpte till att dekorera mammas fina blomster!

Den här fina kruka på fot är riktigt fin, ser så där gammal ut som det ska vara tycker jag. Men lite väl tung när man ska flytta, phu*!


Dekorera gärna med höstäpplen eller varför inte en rödlök som på bild! Matchar prydnadskålen fint plus att också stenarna vid lyktan fångar upp färgen i plattorna!

Good teamwork, right mom? :]


Av Isadora - 16 september 2007 15:48



Med höst/vinter snart här så sätter ju tyvärr också förkylningstiderna igång, men med denna penna som jag hittade på Prylguiden kanske man klarar sig lindrigare undan i skolan eller på jobbet?








Antibakteriell penna



Ofta förkyld? Tyvärr är inte människor så renliga som man skulle kunna önska. Vanliga smittokällor är saker som folk ofta tar på, till exempel bankomater och stolpar i tunnelbanan. Om du också har problemet på jobbet med kollegor som alltid snor din penna så kan kanske den här pennan kan se till att du i alla fall inte får en förkylning på köpet.

FlexGrip Elite, som pennan heter, har en antibakteriell yta som ska räcka lika lång tid som pennan ska gå att skriva med.

Enligt företaget Paper Mate som tillverkar pennan så ska den inte ta död på bakterier på dina händer utan bara de som finns på pennan. Den finns att tillgå med fin och medium udd i färgerna lila, grön, röd, svart och blå.




Prylguiden.se 




Av Isadora - 16 september 2007 15:33






Det enda jag unnade mig själv igår var nya blommor, dom blommande blommorna är fina men gör sig inte riktigt här nere hos mig där solen inte riktigt når fram. Och nu blir det ju bara ännu mindre utav det!









Av Isadora - 16 september 2007 14:59


Verkar vara svårt att hitta en klassisk kappa i den perfekta gråa nyansen, har ju klickat hem dessa från H&M utan att känna mig vidare nöjd av olika skäl. Känns jobbigt att vara på jakt när hösten snart är här!




Minns inte vart jag hittade denna, inte så vidare klassisk som jag är ute efter men fin på sitt sätt!

Färgen är å andra sidan perfekt!!



Av Isadora - 16 september 2007 12:57



 


Idag myser jag runt i detta, kallt här nere hos mig! Ska nog tända ljus, mysa o se film.. Ja, det ska jag!




 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards