Hessingen

Alla inlägg den 13 september 2007

Av Isadora - 13 september 2007 21:36



Ibland behöver man unna sig något extra, speciellt nu efter sommarens sol o vind!






  Aromaterapi i form av en lermask!





Av Isadora - 13 september 2007 18:10


Idag har vi alltså varit på exkursion med min grupp o en annan, bussen avgick från Frescati vid universitetet. Hann till bussen i sista stund kändes det som! När jag väl var på bussen insåg jag att jag inte hade tillräckligt med varma kläder med mig, trots att lärarna understrukit vikten av det så många ggr! Men jag kunde med gott samvete skylla att annars så pedantiska jag glömde halva hjärnan hemma i all stress. Men mina studiekamrater är så snälla så! Fick låna vantar av en tjej, o halsduk av en annan. Härligt! Kände mig som ett borttappat barn.. haha


Nu ska jag bara skriva färdigt uppgiften till morgon som vi ska lämna in..

Men helst av allt vill jag krypa ner under täcket, gäsp!







S:t Pers ruin i Sigtuna                       





Av Isadora - 13 september 2007 18:06



Trots att jag hade sjukt bråttom imorse, då jag försov mig, en dag som denna också! Så lyckades jag ändå få till något..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards