Hessingen

Alla inlägg den 11 september 2007

Av Isadora - 11 september 2007 17:17






Här är den!















Av Isadora - 11 september 2007 17:01



Idag var det skola igen då, som så många gånger förr! Vi gick igenom vad som skulle ske på vår exkursion som äger rum på torsdag, till Märsta & Sigtuna bl.a Blir en salig blandning utav religion, historia o grografi. Jag ser ju såklart fram emot geografi, så ingen är förvirrad här.. haha



Efter skolan så åkte jag o en nyvunnen kompis i klassen till söder för att kika lite. Till att börja med så hade inte Monki dom skorna som jag ville ha, provade dom förut men ville prova igen nu när man har lite tjockare strumpor så dom inte blir för små. Eller egentligen ljuger jag ju nu, dom hade skorna men fick inte sälja dom för skorna skulle vara med i en kanpanj senare i september. Att dom fanns ute i butik för drygt en månad sen var ett misstag tydligen, eller tur för mig som iaf fick upp ögonen redan då och chansen att känna o klämma! Det är inte fy skam..

 Sen begav vi oss för att kolla in alla cheap monday-jeans, jag är fast besluten att jag ska ha flera sådana nu! yes sir.. Hittade en söt basker på H&M också, jag som alltid ser ut som en liten tant i dom, blev glad!


Nej, nu ska jag kika lite mer på Heroes sen måste jag börja med plugget!


*Tjing*





Av Isadora - 11 september 2007 16:20



Nya stövlarna invigdes idag!





 



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards