Hessingen

Alla inlägg den 9 september 2007

Av Isadora - 9 september 2007 21:30



 Hon är en gudinna utan dess like, vacker som få!




 



 Får en känsla av Dallas av denna bild, bara jag?? haha



Av Isadora - 9 september 2007 21:26






Koftor från Mango




Av Isadora - 9 september 2007 17:08


Har traskat runt i mina gummistövlar hela dagen, först blev den yoga på gymet o denna gång hängden jag faktiskt med bättre. Tro det eller ej! Och kunde faktiskt få med den kluriga andningen på ett hörn, så länge man själv mår bra är väl det viktigaste!

Sen skulle jag hämta mina stövlar som jag köpte tidigare i veckan, affären erbjöd sig lämna in dom hos deras skomakare då innersulan släppt lite inuti. Inte mig emot då jag vet hur seg jag är att gå iväg själv för att få det fixat!

Men idag när jag kom så visste dom inte var stövlarna var, hon som gett mig så bra service jobbade inte idag så det var bara att komma tillbaka imorgon. Surt när man äntligen fått arslet ur vagnen..


Imorgon är det skola igen, jag ska slappa framför en bra serie, äta god söndagsmiddag med familjen o gå lägga mig i tid så man orkar upp imorgon!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards